10 هدایت برتر برای دریافت تخفیف سفر در آخرین لحظه

به گزارش مجله انجمن دعوت، با نزدیک شدن به ایام تعطیلات، برنامه ریزی برای سفر هم رنگ و بوی جدیدی گرفته است. خیلی از افراد به این فکر می نمایند که به کجا سفر نمایند و خیلی ها هم تا الان تصمیمشان را گرفته اند و مقصد خود را انتخاب نموده اند و چه چیزی بهتر از یک سفر مقرون به صرفه؟ با خبرنگاران همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می توانید در آخرین لحظه، تخفیف های سفری خوبی بگیرید.

10 هدایت برتر برای دریافت تخفیف سفر در آخرین لحظه

1. به کارشناسان، اعتماد کنید: وب سایتی را پیدا کنید که خدماتی را برای مسافران در آخرین لحظه، فراهم می نماید. بسیاری از وب سایت ها عنوان می نمایند که سفر لحظه آخری را ارائه می دهند اما در خرید سفر مقرون به صرفه به صورت عمده و ارائه آن با تخفیفات بیشتر، تخصصی ندارند.

2. انعطاف پذیری، مسئله ای مهم است: هرچقدر انعطاف پذیر بیشتری درباره تاریخ سفر و مقصد داشته باشید، معاملات شما، شیرین تر می شوند! صنعت سفر، مسافران لحظه آخری را می پسندد که اهمیت نمی دهند با کدام خطوط هوایی سفر نمایند و یا آیا تاریخ بازگشتشان، سه شنبه یا چهارشنبه خواهد بود. هرچقدر بتوانید انعطاف پذیر بیشتری با برنامه سفر خود، سطح اقامت هتل، و غیره داشته باشید … معامله، بهتر خواهد بود.

3. لحظه آخریدرست را پیدا کنید: صفحات رزرو، بین وب سایت های مسافرتی، متفاوت هستند، بنابراین مهم است که بشناسید چگونه می توانید با برنامه سفر خود هماهنگ باشید. بعضی شرکت ها وجود دارند که می توانند کمتر از 3 ساعت آنلاین، برای شما رزرو انجام دهند! حالا این سفر لحظه آخری است! سایت های دیگر، به شما اجازه نخواهند داد تا به قسمت تاریخ خروج، وارد شوید، مگر اینکه در حداقل 2 یا 3 روز آینده باشد. این کار می تواند گزینه های شما را محدود کند، بنابراین معاملات لحظه آخری درستی را انتخاب کنید.

4. معامله، بصورت پکیج ارائه می گردد: ارائه دهندگان سفر، برترین معاملات را ارائه می نمایند زمانی که امکانات آنها بصورت پکیج، به فروش می رسد. هر کسی می تواند برنده باشد- معامله بزرگی را درباره تجربه ای بدون دردسر بدست می آورید و اجباری نیست که تامین نماینده، جایگاه، اتاق، و یا ماشین خالی و استفاده نشده را رها کند. به خصوص اگر در حال رزرو در آخرین لحظه باشید، مطلوب است که همه چیز شامل حال شما می گردد (هتل، هوا و ماشین و در بعضی موارد مواد غذایی و نوشیدنی)! این امکانات باعث کاهش استرس در آخرین لحظه ها می گردد.

5. قبل از اینکه بروید، آگاهی پیدا کنید: اطمینان حاصل کنید که می توانید از برند های مورد اعتماد سفر، انتخاب کنید و در خصوص جزئیات سفر، بدون اطلاع نباشید (جزئیات فرودگاه، زمان پرواز، اطلاعات هتل، و گزینه های کرایه ماشین).

6. قرارداد خود را ببندید و مایل ها مسافت را طی کنید: مطمئن شوید که بروشور مسافت ها و یا امتیازات هتل را با رزرو سفر لحظه آخری خود دریافت نمایید - هنوز هم مشتری ارزشمندی هستید حتی اگر در حال سفر در آخرین لحظه باشید، و سزاوار امکانات آن خواهید بود! گاهی اوقات باید بپرسید اما اگر هوادار موقعیت اقتصادی شما باشند، مجبورتان نمی نمایند تا بین نرخ پایین و بروشور مسافت و یا امتیازات هتل، یکی را انتخاب کنید - هر دو گزینه را به شما خواهند داد.

7. در پی تخفیف های خارج از فصل باشید: مقصدهای خارج از فصل می توانند جایی باشند که برترین معاملات در آنها یافت می شوند، بنابراین در ماه آگوست به ساحل بروید یا در ماه مارس، به اسکی سواری بپردازید.

8. فکر خود را متمرکز کنید: به طور مشابه، مقصدهای مخصوص اوقات فراغت اغلب در طول هفته، دایر هستند و مقاصد کسب و کار، در تعطیلات آخر هفته، تعطیل می باشند، به طوری که معاملات بزرگ را می توان انجام داد، به ویژه برای مسافرانی که مایل به ترک در آخرین لحظه هستند و به خانه می آیند، مقصد، با وجود گردشگران در آخر هفته، شلوغ می گردد.

9. زمان خود را صرف سفر کنید، نه جستجو: وقت آزاد اندک خود را صرف گشت و گذار در وب سایت ها برای به اشتراک گذاری تجربه سفر فراموش نشدنی خود نکنید. وب سایتی را پیدا کنید که به راحتی این امکانات را برای شما ارائه دهد، همانند وب سایت تخصصی سفر لحظه آخری و یا عضویت پرداخت شده باشگاه سفر.

10. توجه خود را معطوف معامله ای کنید که دوست دارید؟: ریل وسایل، در آخرین دقیقه، به سرعت حرکت می نماید؛ مقصدها، قیمت گذاری و در دسترس بودن، به سرعت، تغییر می نمایند. وقتی آنچه می خواهید را می بینید، بلافاصله اطلاعات آن را بنویسید! اگر یک ساعت، صبر کنید، فرصت ها به فروش خواهند رسید بعد از اینکه برگردید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 864

به "10 هدایت برتر برای دریافت تخفیف سفر در آخرین لحظه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدایت برتر برای دریافت تخفیف سفر در آخرین لحظه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید