تور اروپا ارزان: افشاگر فیس بوک این بار در اروپا شهادت می دهد

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از سی ان بی سی، فرانسیس هوگن نتیجه تحقیقات داخلی شرکت فیس بوک را افشا کرد که نشان می دهد اینستاگرام می تواند برای نوجوانان مضر باشد. وی بعلاوه تصریح نموده بود فیس بوک مروج تفرقه اجتماعی و تضعیف گر دموکراسی است.

تور اروپا ارزان: افشاگر فیس بوک این بار در اروپا شهادت می دهد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هوگن قرار است با حضور در مجلس انگلیس اسناد و شواهد موید ادعاهای خود را ارائه کند. وی که قبلاً مدیر محصولات فیس بوک بوده، هفته قبل تصریح نموده بود فیس بوک شرکتی است که به سود بیشتر از منافع مردم اهمیت می دهد و از نمایندگان کنگره خواسته بود برای مقابله با این فرایند مداخله نمایند.

در پی این افشاگری ها، نیک کلگ سخنگوی ارشد فیس بوک گفت این شبکه اجتماعی قابلیت های تازه ای را معرفی می نماید تا نوجوانان از محتوای مضر دور بمانند.

دولت انگلیس در حال حاضر در پی وضع قوانین جدیدی است که بر اساس آن کنترل غول های دنیای فناوری تشدید خواهد شد تا نظارت و اقدام علیه محتوای غیرقانونی یا مضر به صورت آنلاین تضمین گردد. بی توجهی به این امر جریمه ای معادل 10 درصد عایدی جهانی سالانه این شرکت ها یا 18 میلیون پوند (24 میلیون دلار) - هر کدام که بیشتر باشد- در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 659

به "تور اروپا ارزان: افشاگر فیس بوک این بار در اروپا شهادت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: افشاگر فیس بوک این بار در اروپا شهادت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید