بازیکنان اخلاق تنیس روی میز معرفی شدند

به گزارش مجله انجمن دعوت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در انتها رقابت های انتخابی تیم ملی مردان که به میزبانی بابل برگزار گردید، از سوی محمد قاسم عموئیان سرداور مسابقات آریا امیری از کردستان و سعید احمدیان از آذربایجان شرقی به اسم بازیکنان اخلاق این دوره معرفی شدند.

بازیکنان اخلاق تنیس روی میز معرفی شدند

قرار است از سوی رئیس فدراسیون تنیس روی میز از این دو ورزشکار تقدیر بعمل آید.

در جداول حذفی مسابقات انتخابی تیم ملی آریا امیری در مرحله نخست با نتیجه 4 بر 2 مغلوب نوشاد عالمیان شد، در مرحله دوم با پشت سر گذاشتن 4 بر یک در مصاف با سعید احمدیان به یک چهارم راه یافته و در یک بازی تماشایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی شکست خورد و از ادامه راه بازماند.

امیری با انگیزه در جدول حذفی سوم بار دیگر در رویارویی با نوشاد یک بازی پایاپای از خود به نمایش گذاشت اما در سرانجام با بدشانسی 4 بر 3 مغلوب حریف با تجربه خود شد و در دور سرانجامی هم 4 بر صفر از سد احمدیان گذشت و با پشت سر گذاشتن آرمان حاجی ئی، در مصافِ نیمه نهایی مقابل حمیدرضا طاهرخانی با نتیجه نزدیک 4 بر سه شکست خورد.

بعلاوه سعید احمدیان در جدول سوم تا پای فینال مسابقات راه یافت اما در سرانجام با نتیجه 4 بر 2 مقابل نوروزی پذیرای شکست شد. در دور اول 4 بر 2 در مصاف با معدن کن از ادامه راه بازماند. در جدول دوم و چهارم هم مغلوب امیری در مرحله یک هشتم شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز روز گذشته به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 538

به "بازیکنان اخلاق تنیس روی میز معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان اخلاق تنیس روی میز معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید