بازیکن مصدوم هوانیروز: بازی سختی بود، مظفر: تیم ما جوان است

به گزارش مجله انجمن دعوت، در ادامه چهارمین روز از دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان عصر امروز دو تیم بسیار جوان کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوا نیروز به مصاف هم رفتند که نتیجه این دو تیم به تساوی ختم شد.

بازیکن مصدوم هوانیروز: بازی سختی بود، مظفر: تیم ما جوان است

امین مظفر، دروازه بان تیم هوانیروز در خصوص تساوی تیمش برابر کیمیا کاشت کردستان گفت: تیم ما در این ملاقات خوب بود آن هم در شرایطی که نصفی از تیم ما جوان هستند و هنوز در لیگ بازی ننموده اند و متولد سالهای 80 و 82 هستند. ولی در مجموع از نتیجه بازی رضایت دارم. مربیان در کوشش هستند و روی بچه ها کار می نمایند تا در هر بازی بهتر شویم.

وی در خصوص آینده این تیم جوان و بازی خوبش در این روز هم گفت: بچه ها جوان هستند و انگیزه دارند و سال اول حضورشان در لیگ است و برای ساختن آینده خود می جنگند. ان شالله با کوشش می توانیم به جمع تیم های بالای جدول برسیم.

در این ملاقات حسین حبیبی بازیکن تیم هوانیرو نیز از ناحیه صورت دچار آسیب شد. البته او با این حال در نیمه دوم و دقایق پایانی برای فزونی تیمش جنگید.

حسین حبیبی بازیکن تیم پرواز هوانیروز بعد از تساوی مقابل کیمیا گشت و پس از آسیب دیدگی سخت خود، گفت: بازی سختی بود، با بازیکنان پیشکسوت بازی کردیم از جمله آقای بیجاری. اما خدا خواست و توانستیم با آن ها مقابله کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه این تساوی عادلانه بود یا نه هم، گفت: خدا رو شکر خوب بود. مسابقه اول و دوم تیم ما بود هرچه پیش رویم قاعدتاً با انرژی بیشتر بازی نموده و بهتر خواهیم شد.

حبیبی در خصوص اتفاق بازی امروز هم اعلام کرد: آسیب دیدگی هم در هندبال پیش می آید، هندبال است و آسیب هایش.

دانیال ساعد بازیکن شماره 5 تیم کیمیا کاشت هم در خصوص عملکرد هم تیمی های خود در برابر تیم هوانیروز، گفت: حقیقتاً سطح مسابقات لیگ سال جاری خیلی بالاست و ما هم خیلی زحمت کشیده ایم. امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی در مسابقات بگیریم و مزد زحمت کادر را بدهیم.

وی با بیان اینکه حق ما برد در این بازی بود ولی هر چه قسمت باشد آن می گردد گفت: از بازی خودم راضی هستم و توانستم در این بازی به هم تیمی هایم یاری کنم.

ساعد پیرامون برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی هم بیان داشت: بازی ها با پروتکل های خوبی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 92

به "بازیکن مصدوم هوانیروز: بازی سختی بود، مظفر: تیم ما جوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مصدوم هوانیروز: بازی سختی بود، مظفر: تیم ما جوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید