بازیکن هلندی اولسان: از هر نظر از پرسپولیس سرتر هستیم

به گزارش مجله انجمن دعوت، ما سال جاری فرصت خوبی برای ایجاد تغییر در تیم داشتیم، اما آنطور که می خواستیم کار نکردیم. آخرین قطعه پازل گم شده است و این قطعه قهرمانی در آسیا است.

بازیکن هلندی اولسان: از هر نظر از پرسپولیس سرتر هستیم

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

بازیکن هلندی اولسان ضمن احترام به پرسپولیس عنوان نمود اولسان از هر نظر تیم رجحان نسبت به پرسپولیس است.

به گزارش ایسنا وب به نقل از AFC، دیو بولتوش بازیکن هلندی تیم اولسان درباره تقابل با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازیهای تیم حریف را آنالیز کردیم. آنها منتظر فرصت برای گلزنی از روی ضربات ایستگاهی و ضربه کرنر هستند. ما همچنین می دانیم که تیم بهتری هستیم. ما از نظر تکنیکی و از لحاظ فنی تیم بهتری هستیم و باید بفهمیم که چگونه می خواهیم مقابل آنها بازی کنیم. من به پرسپولیس نیز احترام می گذارم زیرا آنها تیم بزرگی در ایران و آسیا هستند، بنابراین بازی خوبی خواهد بود و امیدوارم در انتها ما جام را در دستان خود حفظ کنیم.

او درباره اینکه تیمش ترسی از این ملاقات دارد یا خیر گفت: خیر بحث ترس وجود ندارد. ما سال جاری فرصت خوبی برای ایجاد تغییر در تیم داشتیم، اما آنطور که می خواستیم کار نکردیم. آخرین قطعه پازل گم شده است و این قطعه قهرمانی در آسیا است. همه از حضور در فینال راضی هستند. ما تا اینجا خوب کار کردیم. سال خوبی بوده است و باید بتوانیم سال را با قهرمانی به انتها ببریم. همه برای برنده شدن این جایزه بسیار مصمم هستند. ما همه توان خود را برای پیروزی در این مسابقه می گذاریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 149

به "بازیکن هلندی اولسان: از هر نظر از پرسپولیس سرتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن هلندی اولسان: از هر نظر از پرسپولیس سرتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید