با چقدر پول می توانید صاحب یکی از آپارتمان های جنوب تهران شوید؟ ، جدول قیمت ها

به گزارش مجله انجمن دعوت، در گزارش زیر به آنالیز قیمت و مشخصات آپارتمان های مقرون به صرفه جنوب تهران خواهیم پرداخت.

با چقدر پول می توانید صاحب یکی از آپارتمان های جنوب تهران شوید؟ ، جدول قیمت ها

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از اقتصاد آنلاین، به علت اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش و نوسانات زیادی را تجربه نموده است، متقاضیان مسکن در پی خانه هایی با قیمت های مناسب تر می گردند. در ادامه به آنالیز قیمت واحد ها در محله های مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در مولوی را دارید، برای خرید واحدی 72 متری درحالی که 10 سال از ساخت آن واحد گذشته است و 2 اتاق خوابه است، به سرمایه ای حدود 1 میلیارد و 420 میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه گذاری در جنوب تهران را دارید، میتوانید واحدی 55 متری در منیریه که 17 سال از ساخت آن گذشته است و تک خواب دارد را با سرمایه ای بالغ بر 1 میلیارد و 450 میلیون تومان بخرید.

واحدی دیگر در همین محله با متراژ 48 متر و 1 اتاق خواب، درحالی که 11 سال از ساخت آن گذشته باشد را می توان با سرمایه ای معادل 1 میلیارد و 290 میلیون تومان خریداری کرد.

واحدی 5 ساله در جوادیه با متراژ 55 متر و 1 اتاق خواب، ارزشی حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی 4 ساله در شوش با متراژ 71 متر و 2 اتاق خواب، ضروری است مبلغی معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت کنید.

بعلاوه برای خرید واحد آپارتمانی 17 ساله در نازی آباد با متراژ 43 متر و 1 اتاق خواب، به بودجه ای بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان نیاز دارید.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 954

به "با چقدر پول می توانید صاحب یکی از آپارتمان های جنوب تهران شوید؟ ، جدول قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چقدر پول می توانید صاحب یکی از آپارتمان های جنوب تهران شوید؟ ، جدول قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید