با 10 مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید

به گزارش مجله انجمن دعوت، ترکیه به عنوان یکی از قطب های جهانگردی منطقه، مرکز تفریحات متعدد و متنوع است که می تواند برای هر جهانگرد مجذوب کننده باشد. از تفریحاتی مانند آب درمانی در ترکیه تا بازدید از ابنیه تاریخی و سر زدن به پارک های تفریحی هیجان انگیز، با سفر به ترکیه طیف وسیعی از تفریحات در برابرتان قرار خواهد گرفت که هر ذائقه ای را راضی خواهد کرد. نکته جالب درباره تفریحات ترکیه این است که بخش عظیمی از آن ها هزینه ای معقول دارند و چندان گران نیستند. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا بخشی از تفریحات لاکچری در ترکیه را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مقاله در آژانس جهانگردی خبرنگاران همراه باشید.

با 10 مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید

آنچه در این مطلب می خوانید

  • 1- کنسرت زنده در کشتی تفریحی سوداتور
  • 2- بالن سواری در کاپادوکیه
  • 3- اجاره قایق تفریحی در استانبول
  • 4- آکواریوم استانبول
  • 5- خانه خوناشام
  • 6- لگولند استانبول
  • 7- موزه توهمات استانبول
  • 8- پارک آبی دلفین
  • 9- ژوراسیک لند استانبول
  • 10- پارک آبی مارین
  • 11- شهربازی ویالند استانبول
  • سخن آخر

1- کنسرت زنده در کشتی تفریحی سوداتور

بدون شک تور اجرای زنده یکی از محبوب ترین تفریحات لاکچری در ترکیه محسوب می شود. برنامه این تفریح لوکس معمولا حدود 4 ساعت طول می کشد.

در این برنامه تفریحی می توانید سوار کشتی شوید، مجموعه ای کامل از خدمات سرو و پذیرایی دریافت کنید و درنهایت از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

کنسرت زنده در کشتی تفریحی سوداتور در کشتی های کروز لوکس اجرا می شوند و قیمت آن ها بسته به میز رزرو شده متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای این برنامه یکی از سه میز تدارک دیده شده را انتخاب کنید: میز عادی، میز VVIP و میز VIP.

میزهای عادی در طبقه اول و رو به صحنه هستند. هر میز ظرفیت 10 صندلی دارد. میزهای VVIP در طبقه دوم قرار می گیرند و صندلی های راحت تری دارند. این میزها دید کامل تری نسبت به صحنه به میهمانان ارائه می دهند.

میزهای VIP در طبقه سوم قرار گرفته اند. صندلی های این میزها بسیار راحت هستند و نمای کاملی از بالا به صحنه ارائه می دهند. بسته به صندلی های رزرو شده می توانید از خدمات متفاوتی بهره مند شوید. از منوی غذایی متفاوت شامل میز مزه و همچنین وعده غذایی به همراه دسر.

هزینه این تفریحات لاکچری در ترکیه از 40 دلار شروع می شود و برای میزهای VIP و امکانات اضافی افزایش پیدا می کند.

2- بالن سواری در کاپادوکیه

بالن سواری در کاپادوکیه یکی از لاکچری ترین تفریحات ترکیه است که طرفداران زیادی دارد. کاپادوکیه یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که ساختاری شبیه به روستای کندوان ایران دارد.

این منطقه در فاصله 750 کیلومتری استانبول واقع شده است.

شما می توانید برای بهره مندی از یکی از خاص ترین تفریحات لاکچری در ترکیه، بلیط بالن سواری در این منطقه را رزرو کنید؛ مخصوصا اگر تور ترکیه را در تابستان برنامه ریزی کرده اید، این تفریح مجذوب کننده را از دست ندهید.

دیدنی طلوع یا غروب خورشید، چشم انداز ها تاریخی زیبا از ارتفاع و همچنین تجربه پرواز در آسمان، همه و همه از دلایلی هستند که می توانند شما را راضی کنند تا برای چنین تجربه ای پول کنار بگذارید. کمتر کسی است که از تجربه بالن سواری ناراضی باشد و با لذت از آن یاد نکند.

شرکت های زیادی در زمینه ارائه خدمات تور بالن سواری در ترکیه فعال هستند و شما می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب و برنامه موردنظرتان را رزرو کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید طلوع خورشید در کاپادوکیه را ببینید، می توانید برای اقامت در این منطقه تور رزرو کنید. گفتنی ست بعضی از هتل های این منطقه از هتل های لوکس در ترکیه محسوب می شوند.

هزینه حدودی بالن سواری در کاپادوکیه از 140 تا 250 دلار متغیر است.

3- اجاره قایق تفریحی در استانبول

تجربه گشت و گذار در تنگه بسفر و اجاره قایق تفریحی در استانبول، یکی دیگر از تفریحات لاکچری در ترکیه است که بسکمک از مسافران تورهای تفریحی ترکیه آن را امتحان می کنند.

اگر به قایق سواری، علی الخصوص قایق های لوکس علاقه دارید، استانبول یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان است. این شهر به دلیل وجود آبراه های متعدد، علی الخصوص تنگه بسفر که این شهر را به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می کند، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مقاصد برای گشت های قایق های تفریحی به شمار میرود.

اگر می خواهید برای اجاره قایق تفریحی به عنوان یکی از تفریحات لاکچری در ترکیه برنامه ریزی کنید، سه گزینه اصلی پیش رو خواهید داشت: قایق های یات، پلتفرم یا قایق های تندرو.

قایق های یات، کشتی های مسافری لوکس با میزان میانه هستند که تا 20 نفر گنجایش دارند، قایق های پلتفرم میزان بزرگترین دارند اما به میزان یات لوکس نیستند و قایق های تندرو که به میزان یات لوکس هستند، اما ابعاد کوچکی دارند و نهایتا 5 تا 6 نفر را در خود جا می دهند.

شما می توانید قبل از رزرو قایق مدنظرتان، گزینه های مختلفی را مشخص کنید که طبیعتا می تواند هزینه تور را افزایش دهد. از وعده غذای اختصاصی تا سرویس خدمه، اجرای موسیقی و سایر برنامه های هنری، برگزاری مراسم، عکاسی و…. از سرویس هایی هستند که در صورت انتخاب شما می توانند هزینه تور را افزایش دهند.

هزینه چنین تفریحات لاکچری در ترکیه از 300 دلار شروع می شود و می تواند تا حتی 100هزار دلار هم قیمت گذاری شود.

4- آکواریوم استانبول

شاید نتوان دیدنی آکواریوم استانبول را یکی از تفریحات لاکچری در ترکیه دانست؛ لااقل تفریح کاملا لاکچری. هرچند باید بدانید که دیدنی آکواریوم استانبول جزو آن دسته از تفریحاتی است که هرگز نباید در سفر به ترکیه از دست بدهید.

آکواریوم در بخش جنوب غربی استانبول، منطقه فلوریا واقع شده است و یکی از دیدنی ترین مکان های تفریحی این شهر محسوب می شود.

این آکواریوم بزرگ با زیربنایی در حدود 22هزار مترمربع، میزبان بیش از 1500 گونه جانوری است و یکی از بهترین آکواریوم های منطقه محسوب می شود.

البته این آکواریوم به غیر از امکان دیدنی گونه های جانوری و آبی، تفریحات دیگری را هم برای جهانگردان فراهم کرده است. از کافه ها و رستوران هایی که می توانید در آن ها نفسی تازه و انواع غذاهای محلی ترکیه را تست کنید تا سینمای 5 بعدی و سایر تفریحاتی که خودتان باید از نزدیک ببینید و از آن ها لذت ببرید.

برای بازدید از آکواریم استانبول باید حدود 16.26دلار بپردازید که البته برای تفریحات جدا، هزینه ای اضافه تر خواهید پرداخت.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از مجله انجمن دعوت کلیک کنید.

خرید تور ترکیه

5- خانه خوناشام

بازدید از خانه خون آشام یکی دیگر از تفریحات لاکچری در ترکیه است که البته بسکمک از مسافران از پس هزینه آن برخواهند آمد. اگر دوست دارید در سفر به ترکیه تفریحی هیجان انگیز را تجربه کنید، مخصوصا اگر با گروه محبت آمیز به این سفر رفته اید، حتما خانه خون آشام را در لیست برنامه خود بگنجانید.

خانه خون آشام درواقع جایی شبیه به اسکیپ روم است، البته با تمام اسکیپ روم هایی که تابحال دیده اید یا تجربه کرده اید فرق دارد. یادتان باشد که اگر وارد بازی شدید، دیگر اجازه خارج شدن از آن را نخواهید داشت. به همین دلیل حتما باید قبل از آن، مطمئن شوید که تحمل فضای رعب آور و هیجان انگیز آن را دارید.

شما به محض ورود به بازی، با صحنه های وحشت آور و معمایی روبه رو می شوید که باید تا انتهای آن پیش بروید و از پس حل آن بربیایید. در ابتدای بازی، کارکنان خانه خون آشام مطمئن خواهند شد که به هیچ بیماری قلبی و یا صرع مبتلا نیستید، سپس اجازه خواهند داد که وارد بازی شوید.

هزینه این گزینه از تفریحات لاکچری در ترکیه از 50 دلار به ازای هر نفر شروع می شود. شما می توانید به سادگی بلیط آن را از قبل سفر رزرو کنید و در تاریخ مقرر با دوستانتان به خانه خوناشام بروید و خاطره ای بسیار هیجان انگیز بسازید.

6- لگولند استانبول

دوست دارید یکی از تفریحات لاکچری در ترکیه که مخصوص بچه ها است را بشناسید؟ لازم است به لگولند استانبول سری بزنید.

درواقع لگولند جایی ایده آل برای آموزش و بازی بچه ها است و به آن ها فرصت می دد که به تخیلاتشان پر و بال بدهند.

لگولند برای بچه ها بین 3 تا 10 سال ساخته شده است و ماموریت آن تبدیل رویای بچه ها به واقعیت است. آن ها در این فضا یاد می گیرند که چطور با قطعات مختلف، هرچه می خواهند را بسازند.

لگولند بخش های مختلفی دارد و هر بخش، چیزی مجذوب کننده به بچه ها ارائه می کند. از مینی لند که نسخه مینیاتوری شده ابنیه معروف جهان است تا سینمای 4 بعدی که به بچه ها امکان می دهد نسخه سه بعدی انیمیشن های معروف را دیدن کنند.

شما می توانید در بخش فروشگاه لگو لند، برای کودکتان خرید کنید و به آن ها اجازه بدهید که از این سرزمین هیجان انگیز، چیزی به عنوان یادگاری بخرند. هزینه بازدید از لگولند به نسبت هر بخش فرق دارد و از 16 دلار به ازای هر نفر شروع می شود و تا 60دلار هم ادامه پیدا می کند.

7- موزه توهمات استانبول

موزه توهمات به مکانی گفته می شود که سازندگان آن تلاش کرده اند با کمک رنگ ها و تکنیک های نوری، خطای دیداری و توهمات بصری ایجاد و بینندگان را گیج کنند. این موزه ها در سرتاسر جهان پراکنده شده اند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

موزه توهمات استانبول، یکی از تفریحات لاکچری در ترکیه است که در سفر به آن نباید از دست بدهید. با بازدید از این موزه می توانید مغزتان را به چالش بکشید و فضایی را تجربه کنید که قبلا مشابه آن را ندیده بودید.

این موزه در منطقه اروپایی شهر استانبول و در بخش بی اوغلو واقع شده است. شما می توانید در موزه توهمات استانبول بیش از 50 خطای بصری ایجاد شده از طریق نور را تجربه کنید. البته نکته جالب درباره این موزه این است که مکانی فوق العاده برای گرفتن خاص ترین عکس های عمرتان محسوب می شود.

برای بازدید از این موزه باید 6 دلار به ازای هر نفر بپردازید. با این حساب می توان گفت که بازدید از موزه توهمات ترکیه هم از جمله در دسترس ترین تفریحات لاکچری در ترکیه محسوب می شود.

8- پارک آبی دلفین

پارک های آبی همیشه طرفداران خودشان را دارند و برای هر رده سنی، از بچه ها تا بزرگسالان بسیار مجذوب کننده و محبوب هستند.

ترکیه هم به خاطر جذب جهانگرد و سرمایه گذاری روزافزون در عرصه توریسم، تلاش کرده است تا یکی از این پارک های آبی هیجان انگیز را احداث کند که برای هر جهانگرد تجربه ای جالب باشد.

پارک آبی استانبول، یکی دیگر از تفریحات لاکچری در ترکیه است که مخصوصا اگر در فصل گرم به این کشور سفر کردید، حتما باید آن را تجربه کنید.

این پارک در خیابان استقلال استانبول و نزدیک میدان تکسیم قرار گرفته است و بزرگترین مجموعه تفریحی آبی این شهر محسوب می شود.

شما می توانید با ورود به پارک آبی استانبول از هفت استخر احداث شده در آن استفاده کنید یا از 12 سرسره هیجان انگیزی که برای بالا بردن آدرنالین خون گزینه ای ایده آل هستند، بهره مند شوید.

البته از آنجایی که پارک آبی استانبول، مجموعه تفریحی کاملی است، به سرسره ها و بازی های آبی یا استخر ختم نمی شود و شما می توانید از رستوران ها و کافه هایی که در آن احداث شده اند هم برای استراحت استفاده کنید.

اگر به این پارک آبی سر زدید، دیدنی نمایش دلفین ها را از دست ندهید؛ مخصوصا اگر کودکی همراه شماست توصیه می کنیم که حتما از این نمایش دیدن کنید و تجربه ای خاطره انگیز برای کودکتان بسازید.

برای بهره مندی از این مورد از تفریحات لاکچری در ترکیه باید 30 لیر به ازای بچه ها، 60 لیر به ازای هر زن و 70 لی به ازای هر مرد بپردازید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از مجله انجمن دعوت کلیک کنید.

خرید تور ترکیه

9- ژوراسیک لند استانبول

احتمالا بیراه نباشد اگر بگوییم که تفریحات لاکچری در ترکیه نسبت به دبی، همتای گردشگی خود در منطقه، بسیار ارزانتر و در دسترس تر است. ژوراسیک لند استانبول یکی دیگر از این گزینه ها محسوب می شود که هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان، تجربه ای خاص و لذت بخش خواهد بود.

این شهربازی یکی از جاذبه های محبوب جهانگردی در ترکیه محسوب می شود که در استانبول واقع شده است. ژوراسیک لند در بخش اروپایی استانبول و در مرکز خرید فروم و در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع احداث شد.

شما می توانید با ورود به این جاذبه جهانگردی، بیش از 70 نوع دایناسور شبیه سازی شده را مشاهده کنید و اطلاعات جالبی درباره آن ها بخوانید.

همچنین با بازدید از این مورد از تفریحات لاکچری در ترکیه، می توانید از سینمای 6 بعدی آن هم دیدن کنید. درواقع مجموعه ژوراسیک لند استانبول، محیط تفریحی کاملی است که می تواند هر رده سنی با هر سطح سلیقه را ساعت ها سرگرم کند.

هزینه ورود به ژوراسیک لند استانبول، 49 لیر برای هر نفر است.

10- پارک آبی مارین

نمی توان از تفریحات لاکچری در ترکیه حرف زد و حداقل نام یکی دو پارک آبی را نیاورد. پارک آبی مارین یا آکوا مارین یکی دیگر از پارک های آبی استانبول است که در منطقه بویوک چکمجه واقع شده است.

هر تفریح هیجان انگیزی که از یک پارک آبی انتظار دارید را می توانید در پارک آبی مارین پیدا کنید. این پارک آبی روباز، از اردیبهشت تا شهریور فعال است و برای ورود به آن باید به ازای هر نفر 296 لیر بپردازید.

ضمن اینکه ورود بچه ها زیر 4 سال به این پارک آبی رایگان است.

11- شهربازی ویالند استانبول

به تفریحات مربوط به شهربازی علاقه مند هستید؟ توصیه می کنیم بازدید از شهربازی ویالند استانبول را از دست ندهید. این مجموعه تفریحی که بعضی از امکانات آن از تفریحات لاکچری در ترکیه محسوب می شوند، یکی از بهترین پارک های ترکیه است.

بعضی از افراد ویالند را بدل دیزنی لند در ترکیه می دانند و آن را هم تراز بهترین شهربازی های موضوعی جهان قرار می دهند. با رفتن به شهر بازی ویالند امکان خواهید داشت که از تفریحات مجذوب کنندهی، از جمله سوار شدن بر ترن هوایی بسیار هیجان انگیز بهره مند شوید.

بازدید از این موزه به طور معمول هزینه ای حدود 169 لیر برای بزرگسالان و 159 لیر برای بچه ها خواهد داشت. همچنین برای بازدید از هر بخش شهر بازی باید هزینه ای جداگانه بپردازید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا کنیم. حالا نوبت شماست. آیا تابحال تجربه سفر به ترکیه داشته اید؟ چند مورد از این تفریحات را تجربه کرده اید؟ دوست دارید کدام یک از این تفریحات را در برنامه سفرتان بگنجانید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید. (رزرو)

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از مجله انجمن دعوت کلیک کنید.

خرید تور ترکیهمنبع: ستاره ونک
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1048

به "با 10 مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 10 مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید