برنامه ریزی برای یک ماه عسل رمانتیک

به گزارش مجله انجمن دعوت، علی رغم همه استرس ها و دغدغه های مراسم عروسی، ماه عسل به آرامش، شادی، عشق و سرگرمی گره خورده است. حتی زوج های بسیاری معتقد هستند، در سفر ماه عسلشان بیشتر از مراسم عروسی شان خوش گذرانده اند و لحظات به یاد ماندنی تری ایجاد نموده اند.

برنامه ریزی برای یک ماه عسل رمانتیک

بنابراین یک برنامه ریزی مختصر و مفید می تواند یاری کند، ماه عسل شما به یادماندنی تر و خاطره انگیزتر هم گردد.

با هم همفکری کنید

زندگی مشترک دو انسان با دو گونه خصوصیات و خلق و خو و طرز فکر کار ساده ای نیست. اما زوجین به مرور زمان یاد می گیرند کنار هم بدون ایجاد دغدغه و درگیری زندگی نمایند و به نقطه تلاقی و تفاهمی برسند. برنامه ریزی برای ماه عسل که معمولا پیش از ازدواج آغاز می گردد، نقطه خوبی برای آغاز همفکری و رسیدن به تفاهم است.

بنابراین درباره علاقمندی، انتظارات، بایدها و نبایدها و... ماه عسل رویای خود با همسرتان صحبت کنید و نظر او را هم جویا شوید. سپس سعی کنید نقاط اشتراک را پیدا کنید و آن ها را تقویت کنید.

مثلا اگر شما دوست دارید به شهری ساحلی بروید که بتوانید طلوع خورشید را بر کرانه دریا دیدن کنید و همسرتان علاقمند به کمپ های جنگلی است، شهری را انتخاب کنید که هم دریا داشته باشد و هم جنگل. اینطوری می توانید هر روز پس از دیدنی طلوغ خورشید به جنگل گردی بپردازید.

بازه زمانی معین کنید

معمولا به علت برگزاری مراسم عروسی، افراد با کمبود زمان مرخصی از محل کار روبرو می شوند. بنابراین سعی کنید بدون آنکه مسئله ای برای شغلتان ایجاد گردد، یک چارچوب زمانی معینی برای سفر خود در نظر بگیرید. اینطوری می توانید بدانید دقیقا چند روز زمان دارید و هر روز را به چه تفریحی اختصاص دهید. توجه کنید که تا جای ممکن به برنامه زمانی خود پایبند باشید تا برای بازگشت به خانه دچار مشکل نشوید.

از تجربیات دیگران بهره ببرید

اگر در اطرافتان افراد اهل سفری می شناسید نظرشان را بپرسید که هم در انتخاب مقصد و هم در نحوه مسافرت به شما یاری نمایند. این تجربیات دست اول یاری می نماید هم انتخاب بهتری داشته باشید و هم از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

مثلا با پرس و جو درباره رستوران های معتبر شهر مقصد می توانید تجربه لذتبخش تری داشته باشید یا شاید به شما توصیه گردد به جای ساعت ها رانندگی برای رسیدن به مقصد، با قطار یا هوایپما سفر کنید و از کنار هم بودن لذت بیشتری ببرید. این تجارب ارزشمند را با توجه به خصوصیات و شرایط خود پالایش کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

احتیاط را رعایت کنید

از آنجایی که سفر ماه عسل یکی از مهم ترین سفرهای هر فرد در زندگی است، بنابراین باید به آن توجه کافی گردد و موارد احتیاطی در نظر گرفته گردد. گاهی یک حادثه و پیشامد کوچک می تواند این خاطره دلچسب را مخدوش کند. خرید بیمه مسافرتی که در اغلب کشورها رایج است، یکی از مهم ترین اقداماتی است که زوجین باید برای افزایش لذت و آرامش خود انجام دهند.

بیمه مسافرتی به شما یاری می نماید بدون نگرانی از حوادث ناگهانی نهایت لذت را از سفر خود ببرید. بیمه مسافرتی آسام، محصول تازه شرکت بیمه تجارت نو، با پوشش های حداکثری مانند هزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی در اثر آتش سوزی، صاعقه، انفجار، اتشفشان و ترکیدگی لوله در حین سفر ، هزینه های پزشکی ناشی از حادثه، جبران هزینه لغو شدن بلیط سفر در صورت بروز حادثه، دفاع مآغاز بیمه شده ، اقدام برای نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه و... برترین انتخاب است. بنابراین با پرداخت هزینه ای ناچیز، لذت این تجربه تکرارناپذیر را صدچندان کنید.

برای خرید بیمه نامه آسام به این لینک مراجعه کنید: asam.tejaratnoins.ir/asa/home

کلاسیک عمل کنید

اگرچه خصوصیات افراد در توصیف سفر رمانتیک فرق دارد، اما پیشنهاد می گردد حتی الامکان به قواعد کلی و عرفی ماه عسل پایبند باشید تا خاطره آن تا سال های سال در فکر تان روشن و ماندگار باقی بماند. بنابراین اگر به سفرهای اکتشافی و ماجراجویانه علاقه دارید، بهتر است سفرهای بعد را مطابق این خواسته خود جلو ببرید و ماه عسل را در نهایت سادگی و آرامش بگذرانید تا هرچه بیشتر آماده ورود به دنیای تازه مشترک شوید.

این آرامش به شما یاری می نماید بتوانید با شرایط فعلی خود زودتر منطبق شوید و طعم رمانتیک و عاشقانه آن تا سال ها در یادتان باشد. یادتان باشد فرصت برای رفتن به سفرهای متفاوت و بدیع و کشف نقاط بکر و دیدنی بسیار زیاد است اما تنها یک بار برای تجربه سفر ماه عسل فرصت دارید. بنابراین از آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1056

به "برنامه ریزی برای یک ماه عسل رمانتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای یک ماه عسل رمانتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید