تا به امروز بیش از 56هزار تن گندم از کشاورزان خریداری گشت

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاری خبرنگاران- احمد حسین زادگان، کشاورزانی که تا تاریخ 26 خرداد ماه سالجاری، محموله های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل داده اند، مطالبات خود را به ارزش بیش از 190 میلیارد تومان دریافت کردند .

تا به امروز بیش از 56هزار تن گندم از کشاورزان خریداری گشت

به گزارش خبرنگارمجله انجمن دعوتدفترمازندران درساری،احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در مازندران گفت: کشاورزانی که تا تاریخ 26 خرداد ماه سالجاری، محموله های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل داده اند و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت شد، مطالبات خود را به ارزش بیش از 190 میلیارد تومان دریافت کردند.

حسین زادگان اظهارکرد: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تا به امروز بیش از 56هزار تن گندم از کشاورزان خریداری گشت که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ 1907230 میلیارد تومان از مطالبات این عزیزان تا به امروز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه گندم تولیدی مازندران با کیفیت تر از سایر استان های کشور است و مازندران در تولید گندم مرغوب رتبه ممتاز کشور را دارد، یادآورشد: طبق بررسی های صورت گرفته همواره بخشی از گندم مرغوب و با کیفیت استان به خارج از استان حمل و نقل می شد که با مصوبه شورای آرد و نان و با هماهنگی نیروی انتظامی، خروج گندم از استان ممنوع و در واقع مدیریت شده است.

استاندار مازندران همچنین عملکرد اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران را طی یک سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و تلاش های این مجموعه مدیریتی در توسعه اقتصادی استان را قابل تقدیر دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 545

به "تا به امروز بیش از 56هزار تن گندم از کشاورزان خریداری گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز بیش از 56هزار تن گندم از کشاورزان خریداری گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید