تیراندازی در برلین دست کم سه زخمی بر جای گذاشت

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از اسپوتنیک، وقوع تیراندازی در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه در محله مولر استراسه شهر برلین مرکز آلمان، دست کم سه تن را شدیداً مجروح کرد.

تیراندازی در برلین دست کم سه زخمی بر جای گذاشت

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نیروهای امداد با حضور در محل حادثه اقدام به یاری رسانی به مجروحین این حادثه نموده وبرخی از آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

حداقل 10 گلوله در این تیراندازی شلیک و یک خشاب خالی در محل حادثه پیدا شده است. عاملان این حادثه ظاهرا همچنان متواری اند.

نیروهای پلیس منطقه را محاصره نموده اند و واحد قتل هم تحقیقاتی را شروع نموده است. اطلاعات بیشتری از این حادثه یا انگیزه احتمالی عاملان منتشر نشده است.

به گزارش مجله انجمن دعوت، پیشتر همدر پی تیراندازی در شهر اسپلکامپف آلمان 2 نفر کشته شده اند.

رسانه های آلمان می گویند فرد ضارب شرایط عادی نداشته است. مهاجم از صحنه تیراندازی گریخته و کوشش پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.

پیش از این حادثه هم، روزنامه برلینر زیتونگ چاپ برلین روز چهارشنبه به نقل از مجریان قانون در این شهر اعلام نمود در جریان عملیات برای تخلیه یک خانه متروکه که به وسیله گروهی از راست گرایان افراطی اِشغال شده بود، حدود 60 مأمور پلیس زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 522

به "تیراندازی در برلین دست کم سه زخمی بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در برلین دست کم سه زخمی بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید