جام جهانی فوتسال ، صعود قزاقستان و آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش مجله انجمن دعوت، قزاقستان با غلبه بر تایلند، در دور یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال لیتوانی به مصاف پیروز ملاقات تیم های ملی ایران و ازبکستان می رود.

جام جهانی فوتسال ، صعود قزاقستان و آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش گروه ورزشی مجله انجمن دعوت، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی از ساعت 18:00، با دو ملاقات همزمان پیگیری شد که قزاقستان با نتیجه 7-0 بر تایلند غلبه کرد. تاینان، داگلاس، دورن تورساگولوف، دورن نورگوژین، آرنولد کنائوب و هیگیتا، گلزنان قزاق ها در این مسابقه بودند تا پس از ویتنام، تایلند به دومین تیم آسیایی تبدیل گردد که با رقابت ها وداع می نماید.

با این نتیجه، قزاقستان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد و در این مرحله، روز پنجم مهر به مصاف برنده ملاقات تیم های ایران و ازبکستان خواهد رفت.

آرژانتین هم در شرایطی که نیمه نخست ملاقات با پاراگوئه را با شکست 1-0 به رختکن رفت، با پیروزی 6-1 توانست به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یابد. آنخل کلاودینو، سانتیاگو باسیله، پابلو تابوردا، دامیان استاسونه، لوکاس بولو آلمانی و کریستیان بوروتو، گل های آلبی سلسته را به ثمر رساندند و خولیو مارِکو برای پاراگوئه گلزنی کرد.

آرژانتین در دور یک چهارم نهایی، روز چهارم مهر به مصاف کمیته المپیک روسیه صف آرایی خواهد رفت تا ملاقات فینال جام جهانی 2016 تکرار گردد.

تیم های ملی برزیل و ژاپن هم از ساعت 20:30 امشب و در سالن کائوناس آره نا، دیگر ملاقات مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 623

به "جام جهانی فوتسال ، صعود قزاقستان و آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی فوتسال ، صعود قزاقستان و آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید