پارالمپیک توکیو؛ صعود والیبال نشسته ایران به نیمه نهایی

به گزارش مجله انجمن دعوت، تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی خود با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد تا بدون باخت حتی در یک ست، به نیمه نهایی برسد.

پارالمپیک توکیو؛ صعود والیبال نشسته ایران به نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی مجله انجمن دعوت، تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز (سه شنبه) با فزونی سه بر صفر مقابل چین در آخرین مسابقه مرحله گروهی، ضمن کسب سومین برد پیاپی به نام تیم اول گروه B راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم ایران در دو مسابقه قبلی خود با فزونی مشابه 3 بر صفر مقابل آلمان و برزیل به فزونی رسیده بود.

تیم ایران در مصاف با چین در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 22 ، 25 بر 14 برنده و مهدی بابادی هم با 17 امتیاز به نام آورترین بازیکن زمین معرفی شد.

هادی رضایی سرمربی تیم ایران، در این دیدار تقریبا از تمام داشته های خود استفاده کرد تا آخرین مسابقه مرحله گروهی را هم با قدرت پشت سر بگذارد.

تیم ملی چین هم با توجه به اینکه یک برد و یک باخت از دو مسابقه قبلی کسب کرده بود، برای قطعی کردن صعودش به نیمه نهایی باید در این مسابقه برنده می شد. به همین دلیل این رقابت از حساسیت زیادی برخوردار بود.

این حساسیت بیش از میزان هم در کار داور تاثیر گذاشت و باعث اعتراض هادی رضایی شد که در پی این اعتراض ها داور یک کارت زرد به وی نشان داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 595

به "پارالمپیک توکیو؛ صعود والیبال نشسته ایران به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک توکیو؛ صعود والیبال نشسته ایران به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید