حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای راستا قهرمانی واقع شده است

به گزارش مجله انجمن دعوت، رحمان عموزاد تنها آزادکاران کشورمان در جام جهانی 2020 صربستان در وزن 57 کیلوگرم، توانست با کسب مدال برنز و کارنامه ای قابل از این پیکارها خارج شود. عموزاد در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر شعبان کیزیلتاش از ترکیه را از پیش رو برداشت و در دور بعد 11 بر صفر گیوی داویدوی از ایتالیا را مغلوب کرد. رحمان در ادامه دیامانتینو فافه از گینه بیسائو را با نتیجه 9 بر صفر ضربه فنی کرد اما در نیمه نهایی مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه باخت و به دیدار رده بندی راه یافت. عموزاد در این دیدار ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای راستا قهرمانی واقع شده است

به همین دلیل حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه رحمان عموزاد در ابتدای راستا قهرمانی قرار گرفته است، گفت: جوانانی مثل رحمان باید از تجربه دیگران استفاده کنند تا بتواند این راستا را با بهترین کیفیت طی کند.

حسن رنگرز با حضور در منزل رحمان عموزاد از وی تجلیل به عمل آورد، گفت: بیشتر قهرمانان از مناطق کم برخوردار و روستایی هستند که نشان دهنده موقعیت اجتماعی جهت موفقیت جوانان مستعد روستایی است.

در این دیدار که عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران و اصغر بذری نایب از قهرمانان و مربیان این استان حضور داشتند از رحمان عموزاد خلیلی با اهدای پاداش نقدی تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 211

به "حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای راستا قهرمانی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای راستا قهرمانی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید