درگیری لفظی یکی از ستارگان یوونتوس با آلگری، توافق بانوی پیر با 2 بازیکن چلسی

به گزارش مجله انجمن دعوت، رسانه های ایتالیایی از توافق باشگاه یوونتوس با دو بازیکن چلسی برای عقد قرارداد در خاتمه فصل و محتمل تر شدن جدایی یکی از ستارگان فعلی بانوی پیر خبر دادند.

درگیری لفظی یکی از ستارگان یوونتوس با آلگری، توافق بانوی پیر با 2 بازیکن چلسی

به گزارش مجله انجمن دعوت، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا از درگیری لفظی میان پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم در زمین تمرینی بیانکونری خبر دادند.

بر اساس این خبر، خوان کوادرادو دفاع راست یوونتوس و پائولو دیبالا، روز گذشته (آدینه) به دفتر آلگری رفتند تا از او درخواست نمایند چند ساعتی به آنها مرخصی بدهد تا بتوانند به امور شخصی خود برسند. با توجه به اینکه یوونتوس فردا در هفته سی ام سری A میزبان سالرنیتانا است، آلگری با درخواست آنها مخالفت می نماید. این موضوع به دیبالا برمی خورد و باعث ایجاد درگیری لفظی میان او و سرمربی اش می گردد. در حقیقت آلگری بیشتر از اینکه چگونه این دو بازیکن بعد از باخت شرم آور چهارشنبه شب برابر ویارئال و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، به خود اجازه چنین درخواستی را داده اند ناراحت و عصبانی شده و دیبالا هم نتوانسته خشم خود را کنترل کند.

اگرچه این درگیری لفظی لزوماً به معنای همراه داشتن تبعاتی فوری برای دو بازیکن نیست اما نشانه ای از بروز تنش در روابط میان دیبالا و کادر فنی تیمی است که قراردادش در سرانجام فصل با آن تمام می گردد و به همین علت احتمال تمدید قرارداد او کمرنگ تر از قبل شده است.

توافق بانوی پیر با دو بازیکن چلسی

گاتزتا دلواسپورت در خبری دیگر درباره یوونتوس مدعی شده که باشگاه یوونتوس با جورجینیو هافبک ایتالیایی و آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی برای فصل آینده به توافق رسیده است. با توجه به آشفته بازاری که در چلسی به خاطر تحریم های وضع شده برای مالک روس این باشگاه شکل گرفته، احتمال جدایی بسیاری از بازیکنان این تیم وجود دارد و رودیگر یکی از آنها است. مدافع سابق رم در سرانجام فصل جاری بازیکن آزاد و گفته می گردد با یووه قراردادی 4 ساله خواهد بست و به ازای هر فصل 6.5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

جورجینیو اما یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و به همین علت یوونتوس برای جذب این هافبک ایتالیایی - برزیلی باید رقمی به تیم تحت راهنمایی توماس توخل بپردازد. در خصوص جورجینیو هم گفته می گردد که یووه در صدد است او را با قراردادی 4 ساله با حقوق سالانه 6.5 میلیون یورو در سال به خدمت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 852

به "درگیری لفظی یکی از ستارگان یوونتوس با آلگری، توافق بانوی پیر با 2 بازیکن چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی یکی از ستارگان یوونتوس با آلگری، توافق بانوی پیر با 2 بازیکن چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید