دست همکاری شهرداری منطقه9 با موسسه پیغام صلح رهایی ، راه اندازی کارگاه های آموزشی؛ از کنترل خشم تا تغییر سبک زندگی

به گزارش مجله انجمن دعوت، شهرداری منطقه9 با همکاری موسسه پیغام صلح رهایی، برای برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی پا پیش گذاشت.

دست همکاری شهرداری منطقه9 با موسسه پیغام صلح رهایی ، راه اندازی کارگاه های آموزشی؛ از کنترل خشم تا تغییر سبک زندگی

به گزارش مجله انجمن دعوت، علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردارمنطقه9 در این باره گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و بروز آسیب های اجتماعی و لزوم برنامه ریزی برای حل بلندمدت آسیب های فردی و خانوادگی، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی در دستور کار اداره امور آسیب های اجتماعی منطقه9 قرارگرفته است.

وی اضافه نمود: کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مدرس دانشگاه و آسیب شناس اجتماعی و با هدف آنالیز و حل مسائل در زمینه های مختلفی چون سبک های فرزندپروری، معرفی آسیب های اجتماعی ازجمله استفاده از رسانه و فضای مجازی در سنین 7 تا 18 سال و کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی در سالن آمفی تئاتر منطقه 9 برگزار گردید.

فروزنده ابراز امیدواری کرد که ارائه اقدامات پیشگیرانه و حمایتی در قالب برگزاری این قبیل کارگاه ها، موجب ارتقای سطح آگاهی، تغییر سبک زندگی و کیفیت زندگی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1089

به "دست همکاری شهرداری منطقه9 با موسسه پیغام صلح رهایی ، راه اندازی کارگاه های آموزشی؛ از کنترل خشم تا تغییر سبک زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست همکاری شهرداری منطقه9 با موسسه پیغام صلح رهایی ، راه اندازی کارگاه های آموزشی؛ از کنترل خشم تا تغییر سبک زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید