روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد

به گزارش مجله انجمن دعوت، شرکت هواپیمایی ایرفولوت روسیه پروازهای مستقیم بین تهران - مسکو را از 18 نوامبر (28 آبان) از سر می گیرد.

روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، نخستین پرواز ایرلاین روسی از چهارشنبه هفته آینده از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو انجام می گردد.

بر اساس اعلام ایرلاین روسی پروازهای تهران مسکو دو روز در هفته (یکشنبه و چهارشنبه) و با هواپیمای سوخوی روسی انجام می گردد.

یک مقام وزارت حمل ونقل روسیه به محدودیت اعمال شده در پروازها بین ایران و روسیه بر اثر شیوع کرونا اشاره نمود و افزودکه فقط شرکت های ایرفلوت و ماهان، پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه را انجام می دهند.

پرواز شرکت هواپیمایی ماهان نیز اکنون پنچشنبه ها به مقصد تهران- مسکو و برعکس انجام می گردد.

برای مسافرت به مسکو مسافران حتما باید از سفارت روسیه در ایران معرفی نامه کتبی داشته باشند اما ایرانیانی که گذرنامه دیپلماتیک و خدمت دارند و همچنین دارندگان گذرنامه روسیه و مدرک اقامت روسیه، احتیاج به معرفی نامه از سفارت روسیه در تهران ندارند.

ایرفلوت عظیمترین شرکت هواپیمایی روسیه دارای مسیرهای پروازی داخلی و بین المللی است. این شرکت هواپیمایی در سال 1923 تاسیس شد که یکی از قدیمی ترین ایرلاین های جهان است و نام آن خلاصه شده ناوگان هواپیمایی روسیه است.

در دوران اتحاد جماهیر شوروی ایرفلوت شرکت دولتی بود اما اکنون به عنوان شرکت نیمه خصوصی محسوب می گردد. مقر اصلی آن فرودگاه بین المللی واقع در مسکو است. تعداد ناوگان ایرفلوت به 170 فروند هواپیما شامل ایرباس، بویینگ و سوخوی است. این ناوگان عظیم به 130 مقصد مختلف در جهان پرواز دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 123

به "روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید