تفریح های عجیب و غیر معمول شهر والنسیا در اسپانیا

به گزارش مجله انجمن دعوت، تفریح های غیر معمول والنسیا

اگر برنامه سفر به والنسیا را در سر دارید می توانید در چند روز بهترین جاذبه های آن را ببینید. (کلیسای جامع، شهر علم و هنر، ساحل و شاید چند مورد از جاذبه های خوراکی) و بعد از اینکه شما تمام جاذبه های بزرگ (و بسیار ارزشمند) را از فهرست فعالیت هایتان در سفر خط زدید، نگران سر رفتن حوصله تان نباشیدف چرا که تفریح های غیر معمول والنسیا حسابی شما را هیجان زده خواهد نمود. اگر باور ندارید که شهر کوچکی مانند والنسیا تا چه اندازه می تواند سرگرم کننده باشد با خبرنگاران همراه شوید.

تفریح های عجیب و غیر معمول شهر والنسیا در اسپانیا

گرافیتی در خیابان های ال کارمن | El Carmen street art

یکی از برجسته ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های والنسیا که بخشی از تفریح های غیر معمول والنسیا نیز هست، قطعه ای از معماری یا عجایب طبیعی نیستند، بلکه نقاشی های هنری باور نکردنی است که دیوارهای منطقه بوهمیلی ال کارمن را پوشانده است. رنگارنگ و پر جنب و جوش، این نقاشی ها با زحمت های زیادی که به وسیله هنرمندان محلی با استفاده از وسایل مختلف و طی زمانی طولانی می کشند ترسیم شده است. برخی نقاشی های دیواری به سرعت و مرتبا تغییر می نمایند، برخی دیگر تبدیل به یک بخش طولانی تر از جذابیت این منطقه می شوند. نقاشی های بزرگ را در اطراف Plaça del Tossal و در فضای باز در اطراف Carr ddEn Gordo، با ساختمان های رها شده، ویران شده ای که با کار هنرمندان محلی خیابانی تزئین شده است، مشاهده کنید.

جشن گوجه فرنگی | La Tomatina

اگر شما همواره می خواستید به مبارزه گوجه فرنگی معروف بروید، زمانش فرا رسیده که شانس خود را در اینجا در والنسیا امتحان کنید. هر سال در خاتمه ماه اوت، هزاران نفر از بازتماشامایندگان برای شرکت در یکی از جشنواره های معروف عجیب در دنیا باشد که جزو تفریح های غیر معمول والنسیا محسوب می گردد، به این منطقه می آیند. در حقیقت، این تنها یکی از جشنواره های غیر معمول است که والنسیا برگزار می نماید.

بازدید از خانه گربه ها | Visit the House of Cats

یکی دیگر تفریح های غیر معمول والنسیا در ال کارمن. در تاریخ کارگر دلموسو در خاتمهی شمالی شهر قدیمی، به پایین نگاه کنید و نمای یک خانه کوچک که در دیوار آبی قرار گرفته است را ببینید. فقط کمی بالاتر، یک نسخه کلاسیک مینیاتوری از خانه های والنسیا ساخته شده است که با سقف کاشی کاری، چشمه های کوچک و گیاهان گلدانی ساخته شده است. این سازه Casa del los gatos (خانه گربه ها) نامیده می گردد و مردم محلی دقیقا نمی دانند که دقیقا چرا آن را این جا ساخته اند در میان مردم ایده ای رایج است که می گوید به وسیله زنی ساخته شد که سال ها همراه با گربه های زیادی در آپارتمانی در همین حوالی زندگی می کرد.

آدرس : Casa del los Gatos, Carrer del Museu, 11, Valencia, Spain

تماشای اژدهای والنسیا | See Valencias dragon

تماشا راهبان که هنوز در Colegio del Patriarca (یا Seminario del Corpus Christi) زندگی می نمایند و در ورود به کلیسا شما یکی از عجیب ترین دکوراسیون های که تا به حال در ساختمان مذهبی دیده اید را مشاهده می کنید - یک تمساح پر شده با عنوان اژدهای پدرسالار که از ورودی کلیسا در موقعیتی غیر منتظره مراقبت می نماید، روی دیوار بر بالای حوض آب مقدس نصب شده است. هیچ کس کاملا نمی داند که چطور آنجا قرار گرفته است، اما احتمالا سوغاتی است از یک سفر قدیمی اسپانیایی ها به پرو آورده شده است و امروز تبدیل به یکی از تفریح های غیر معمول والنسیا گشته است.

آدرس: Real Colegio Seminario de Corpus Christi, Carrer de la Nau, 1, València, Spain

دانشمند بشوید

فرقی نمی نماید که شما واقعا به علم علاقه دارید یا نه، نمایشگاه های سرگرم نماینده و تعاملی موزه علمی والنسیا، بخشی از شهر هنر و علوم است که قطعا توجه شما را جذب خواهند کرد. از انفجارها تا تکنولوژی پیشرفته، لحظه ای خسته نماینده در این نمایشگاه نخواهید داشت. در داخل یک ساختمان مناسب که به نظر می آید از آینده به این جا آمنده این نمایشگا ه برگزار شده است. مجتمع هنر و علوم شهر محل برگزاری رویدادهای مختلفی از جشنواره های موسیقی گرفته تا مسابقه راه رفتن بر روی توپ های بادی درون آب می باشد.

آدرس: Ciudad de las Artes y las Ciencias, Av. del Professor López Piñero, 7, Valencia, Spain

نهار خوردن زیر آب

خوب، نه واقعا، اما این تجربه خیلی نزدیک به تیتر نوشته شده است و یکی از تفریح های غیر معمول والنسیا است. آکواریوم شهر والنسیا در موزه هنر و علوم دارای ویژگی های جالبی است، از جمله یک رستوران زیر آب که در آن شما می توانید در حالی که هر طرفتان با جانوران عجیب و غریب دریایی احاطه شده است، غذا بخورید. وقتی وارد رستوران می شوید، ماهی های گرمسیری باور نکردنی، stingrays و کوسه ها را در اطراف خود می بینید. هرچند ممکن است برای خوردن غذاهای دریایی کمی احساس ناراحتی بکنید.

باریک ترین ساختمان را ببینید

به نظر می رسد تقریبا هر شهر ادعا می نماید که دارای باریک ترین خانه یا ساختمان کشور یا دنیا است. شهردار والنسیا مدعی است که این شهر محل قرار داشتن، باریک ترین ساختمان در اسپانیا، و بعلاوه یکی از باریک ترین ها در دنیا است و عمق آن تنها کمی از ورودی آن بزرگتر است. اگرچه نمای آن بسیار کوچک است، در داخل طبقه بالا به ساختمان های مجاور متصل شده است تا آپارتمان هایی با میزان های نرمال تر داشته باشند. ورودی در حال حاضر بخشی از نوار تپاس لا Estrecha است، که کف اصلی و مجموعه ای از عکس های تاریخی ساختمان را نگهداری می نماید.

آدرس: La Estrecha, Plaza Lope de Vega 9, València, Spain

لیلی پوتی شوید

هر کسی داستان سفرهای گالیور را شنیده است، که گالیورغول پیکر به وسیله مردم لیلی پوت گره خورد و پس از آن از او بالا رفتند. زمین بازی معروف و سورئال پارک گالیور والنسیا با استفاده از مدل غول پیکر گالیور بازسازی شده است.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 811

به "تفریح های عجیب و غیر معمول شهر والنسیا در اسپانیا" امتیاز دهید

6 کاربر به "تفریح های عجیب و غیر معمول شهر والنسیا در اسپانیا" امتیاز داده اند | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح های عجیب و غیر معمول شهر والنسیا در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید