سریعترین خودروی دنیا رونمایی شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، خودروی تواتارا شرکت آمریکایی اس اس سی پیروز شد رکورد پیشین بوگاتی را بشکند و سریعترین خودروی دنیا نام بگیرد.

سریعترین خودروی دنیا رونمایی شد

به گزارش مجله انجمن دعوت به نقل از مجله انجمن دعوت، خودروساز های دنیا همیشه می کوشند در کنار فراوری خودرو های مقرون به صرفه برای عموم مردم، گاهی هم از نمونه هایی ویژه برای افراد خاص رونمایی نمایند.

در کنار طراحی خاص و راحت اتاق خودرو، یکی از مواردی که باعث خاص شدن یک محصول می گردد، بی تردید قدرت موتور و سرعت آن است. از همین رو، غول های خودروسازی دنیا همیشه در تلاشند سریعترین خودرو را فراوری نمایند. به تازگی یک خودروساز آمریکایی پیروز شد به رکوردی جدید در این زمینه دست یابد.

بر این اساس، شرکت خودروسازی اس اس سی نورث امریکا توانست با خودروی تواتارا خود به رکورد جدید سرعت دنیا دست یابد. این خودرو پیروز شده است رکورد سرعت 508 کیلومتر در ساعت را ثبت کند که بالاترین میزان سرعت ثبت شده در خودرو های سواری است. این خودرو توانست رکورد سرعت خودروی شرکت بوگاتی را که کمی بیش از 500 کیلومتر در ساعت بود بشکند.

خودروی تواتارا یک خودروی بسیار خاص است به طوری که در 20 سال گذشته تنها 100 دستگاه از این خودرو فراوری شده است. قیمتی که روی این خودرو گذاشته شده بیش از یک میلیون دلار است.

با این حال، پیش بینی می گردد مدل های جدید این خودرو در سال های آینده به بازار عرضه گردد. برآورد می گردد مدل های آینده این خودرو با حجم موتور بالاتر و قدرت بیشتری با قیمتی بین 400 تا 500 هزار دلار به فروش رسد. از همین حالا 12 دستگاهی که قرار است از این خودرو در سال 2021 فراوری گردد پیش فروش شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 82

به "سریعترین خودروی دنیا رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریعترین خودروی دنیا رونمایی شد" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعترین خودروی دنیا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید