جدال سنت و مدرنیته

به گزارش مجله انجمن دعوت، دوج به طور رسمی در بریتانیا محصولات خود را عرضه نمی کند زیرا این شرکت در سال 2010 به دلیل فروش پایین مجبور شد از این کشور خارج گردد اما این بدان معنا نیست که علاقه مندان در آن سوی اقیانوس اطلس نمی توانند ساخته های جذاب دوج را خریداری نمایند چراکه به لطف واردنمایندگان، حتی اگر در آن قسمت از دنیا باشید بازهم می توانید این خودروهای عضلانی آمریکایی را تحویل بگیرید.

جدال سنت و مدرنیته

به گزارش مجله انجمن دعوت، بااین حال ما تا به امروز ندیده ایم که کارواو یک دوج چلنجر را در مسابقات درگ خود شرکت دهد اما حالا خاتمه آن روز فرارسیده و برای اولین بار یک چلنجر در رقابت های کارواو بریتانیا حاضر شده است.

اما این فقط یک چلنجر معمولی نیست بلکه نسخهٔ فراوری محدود دیمن است که با قدرت سرسام آور خود زیر پای مت واتسون قرار گرفته است.

در این مسابقه اما در برابر دیمن یکی از بهترین های اروپا یعنی پورشه 911 توربو S قرار گرفته است. این سوپراسپرت آلمانی هرچند قدرت کمتری از ماسل کار آمریکایی دارد اما از ویژگی های خاصی برخوردار است که بسیار به نفع آن خواهند بود.

مهم تر از همه این است که پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود می برد درحالی که کل نیروی بزرگ دوج فقط به چرخ های عقب منتقل می گردد علاوه بر این، وزن پورشه نیز سبک تر است که این می تواند رجحان قدرتی حریف آمریکایی را جبران کند.

به همین دلایل، دیمن علیرغم برخورداری از نیروی فراوان V8 سوپرشارژ، در مسابقهٔ درگ با مسائل شدید کشش درگیر بود و بنابراین احتمالاً می توانید حدس بزنید که نتیجهٔ درگ چه خواهد شد.

پس از برگزاری سه درگ نیز مسابقات رولینگ و آزمایش ترمز اجرا شده که می توانید آن ها را در ویدئوی زیر تماشا کنید.

مشخصات فنی

تعداد بازدید : 67

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 300

به "جدال سنت و مدرنیته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سنت و مدرنیته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید