سفر گردشگری به کره ماه فقط 120 میلیون دلار

به گزارش مجله انجمن دعوت، در حالی که امروزه با پیشرفت فناوری تقریبا مکان کشف نشده ای روی کره زمین از دست گردشگران مخفی نمانده است، حالا شرکت های مختلف برای راضی نگاه داشتن مشتریان ثروتمند خود، اقدام به راه اندازی سفر گردشگری به کره ماه نموده اند. نخستین تور گردشگری قرار است در سال 2020 راهی فضا گردد.

سفر گردشگری به کره ماه فقط 120 میلیون دلار

ولادیمیر سونتسف مدیرکل انرگیا بزرگ ترین شرکت فضایی روسیه وابسته به شرکت دولتی روس کاسموس ضمن اعلام فراهم شدن امکان سفر گردشگری به کره ماه اضافه کرد:

بر اساس برنامه ریزی در حال اجرا متقاضیان با استفاده از فضا پیمای پیشرفته و مجهز سایوز برخوردار از امکانات لازم راهی سفر به ماه خواهند شد. بعلاوه گردشگران در قالب این سفر می توانند یک بار مدار کره ماه را دور بزنند.

رییس شرکت انرگیا در ادامه بیان نموده که تا به امروز هشت نفر از جمله یک زوج ژاپنی و بعلاوه جیمز کامرون کارگردان آمریکا برای حضور در این سفر فضایی ابراز آمادگی نموده اند که با تکمیل لیست علاقه مندان به سفرهای کره ماه، اقدام های بعدی را در این زمینه شروع می کنیم.

سونتسف درباره هزینه های این سفر عجیب می گوید:

برآوردها نشان می دهد که هزینه این سفر برای هر نفر که نخستین پرواز آن سال 2020 خواهد بود، 120 میلیون دلار است.

انوشه انصاری دانشمند ایرانی نیز چندی پیش در قالب برنامه های روسیه با فضای پیمای این کشور و هزینه ای 20 میلیون دلاری به فضا پرواز کرد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 910

به "سفر گردشگری به کره ماه فقط 120 میلیون دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر گردشگری به کره ماه فقط 120 میلیون دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید