سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود کرد

به گزارش مجله انجمن دعوت، فرماندار خرم آباد، گفت: در زمان حاضر سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود نموده و در بخش پاپی نیز سه پل موقت را تخریب نموده است.

سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود کرد

به گزارش ایرنا، محسن احمدی به رسانه ها اظهار کرد: راه ارتباطی روستا های سیرم به طرف تنگ هفت و روستا هایی از دهستان های کشور و چم سنگر مسدود است.

وی اضافه نمود: پشته جزایری و سراب یاس نیز راه ارتباطیشان مسدود شده بود که با ارسال ماشین آلات و تجهیزات به طور موقت آن ها را بازگشایی کردیم.

احمدی اعلام کرد: در یکی از روستا های بخش چغلوندی نیز اعلام گزارشی از در محاصره سیل بودن سه واحد مسکونی داشتیم که اکیپ هایی به این منطقه اعزام و مشکل آن ها برطرف شد، اما از ساکنان این منازل خواسته ایم که امشب منازل خود را ترک نمایند تا با مشکل روبرو نشوند.

وی ادامه داد: برای روستا های مسدود شده ماشین آلات سنگین راهداری ارسال شده و به محض فروکش کردن بارندگی ها عملیات بازگشایی این مسیر ها شروع خواهد شد.

فرماندار خرم آباد توضیح داد: بعلاوه سه پل موقت که در بارندگی های قبلی تخریب شده بودند مجددا تخریب شده اند.

وی اضافه نمود: پل های موقت چول ریز، مامون و نوده از بخش پاپی پل هایی بوده که مجدد تخریب شده اند و درخصوص مسدود شدن این پل ها از قبل هم پیش بینی نموده بودیم و در حال حاضر ارتباط آن ها با بخش چم سنگر قطع است.

وی بعلاوه با اشاره به آبگرفتگی باند کنجه و اصلی فرودگاه خرم آباد، اظهار کرد: منازل مسکونی این منطقه مسئله ای ندارند، اما معابر آن اطراف دچار آبگرفتگی شده اند و فعلا راهی برای خارج کردن رواناب ها وجود ندارد و باید تا فروکش کردن بارندگی ها صبر کنیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر اکیپی را فرستاده ایم که با شکافتن جداول و ایجاد ابرو آب ای سطحی را راهنمایی نمایند.

احمدی با بیان اینکه آبگرفتگی های آن منطقه فعلا مسئله ای را برای تردد خودرو ها ایجاد ننموده است، اعلام کرد: پل موقت بلیلوند و پل ورودی بام شهر از سمت کرگانه را هم مسدود نموده ایم.

وی اعلام کرد: زیرگذر های امام حسین (ع)، گلدشت و 22 بهمن هم برای دقایقی مسدود شد که شهرداری آن ها را بازگشایی کرد و در حال حاضر مسئله ای ندارند.

وی با اشاره به آبگرفتگی قسمت هایی از سطح شهر خرم آباد، اضافه نمود: هرچند اکیپ ها در کوشش برای برطرف مسائل موجود در این منطقه ها هستند، اما با توجه به اینکه حجم دبی ورودی با دبی خروجی همخوانی ندارد عملیات ها به کندی صورت می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1047

به "سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود کرد" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب راه ارتباطی 23 روستای خرم آباد را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید