فرانسه توانست یک تابلوی نقاشی ارزشمند گوستاو کایبوت را خریداری کند (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مجله انجمن دعوت، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، فرانسه توانست یک تابلوی نقاشی ارزشمند گوستاو کایبوت را خریداری کند.

فرانسه توانست یک تابلوی نقاشی ارزشمند گوستاو کایبوت را خریداری کند (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تابلوی نقاشی سوار بر قایق (1877) نمایی نزدیک از مردی را به تصویر کشیده است که در قایقی چوبی پارو می زند. این نقاشی جدیدترین اثر هنری محسوب می گردد که به مجموعه هنر امپرسیونیست موزه اورسی اضافه شده است.

این تابلوی نقاشی به وسیله نوادگان کایبوت به فروش رسید. یکی از مشاوران شرکت کالاهای لوکس فرانسوی (LVMH) در گفت و گو با اسوشیتدپرس اظهار داشت که این نقاشی یکی از معدود آثار هنری مهم این هنرمند بود که همچنان در مجموعه های خصوصی نگهداری میشد.

برنارد آرنالت مالک (LVMH) یک مجموعه دار هنری مشهور است که اغلب در لیست 200 مجموعه دار برتر آرت نیوز واقع شده است. شرکت او با پرداخت 47 میلیون دلار از دولت فرانسه برای خرید این اثر هنری حمایت کرد.

(LVMH) پیش از این هم از نمایشگاه های موزه اورسی حمایت نموده بود و از جمله آنها به نمایشگاهی میتوان اشاره نمود که در سال 2012 درباره امپرسیونیست ها و مد برگزار شده بود.

این دومین نقاشی مهم کایبوت بشمار می رود که در دو سال اخیر به مالکیت یک موزه در می آید. در نوامبر سال 2021 ، موزه گتی در لس آنجلس نقاشی مرد جوانی در کنار پنجره را به قیمت 53 میلیون دلار خرید. در آن موقع رکورد جدیدی برای فروش آثار کایبوت به ثبت رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1020

به "فرانسه توانست یک تابلوی نقاشی ارزشمند گوستاو کایبوت را خریداری کند (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه توانست یک تابلوی نقاشی ارزشمند گوستاو کایبوت را خریداری کند (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید