فیلم تتریس به وسیله محمدرضا علیمردانی دوبله و در پلتفرم فیلم نت عرضه شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، تتریس یک تریلر زندگینامه ای و محصول کشور آمریکا است که مارس 2023 به وسیله سرویس استریم اپل تی وی پلاس منتشر شده است.

فیلم تتریس به وسیله محمدرضا علیمردانی دوبله و در پلتفرم فیلم نت عرضه شد

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، محمدرضا علیمردانی فیلم تتریس را در پلتفرم فیلم نت دوبله کرد و این اثر در روز سینمای جهان در این پلتفرم قابل دیدن است.

تتریس نام بازی پازلی مشهوری است که هنوز هم محبوبیت زیادی در سطح جهان دارد. این بازی همانند یک پازل بی خاتمه است که در آن قطعاتی با شکل های مختلف از بالای صفحه وارد می شوند و کاربر باید آنها را به گونه ای در کنار هم قرار دهد که خطوط کاملی را تشکیل دهند.

داستان فیلم تتریس در اواخر دهه 1980 و آخرین سال های شوروی کمونیستی می گذرد. این فیلم ماجرای سرمایه گذار جوانی به نام هنک راجرز را روایت می نماید که با یک مخترع اهل شوروی، که بازی محبوب تتریس را ابداع نموده، همراه می گردد تا این بازی را در اختیار همگان در سراسر جهان قرار دهد اما در این راه از یک سو با فساد موجود در نظام کمونیستی شوروی روبه رو می گردد و از سوی دیگر باید با سرمایه داران فاسدی نبرد کند که برای در اختیار گرفتن حق انتشار بازی تتریس در سطح جهان حاضر به زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی هستند. کوشش هنک راجرز برای موفقیت، شروع مسیری است که ممکن است برای او تاوانی سنگین به همراه داشته باشد.

کارگردانی فیلم تتریس برعهده جان اس. بیرد است که سابقه ساخت فیلم هایی چون استن و الی را در کارنامه دارد. تارون اگرتون، نیکیتا اِفرموف، سوفیا لبداوا، توبی جونز، آنتونی بویل، مارا هوف، مایلز بارو و ریک یان در تتریس نقش آفرینی نموده اند.

تتریس که با استقبال مخاطبان و منتقدان روبه رو شده است، هم اکنون با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم نت در دسترس علاقه مندان به سینمای روز جهان واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1050

به "فیلم تتریس به وسیله محمدرضا علیمردانی دوبله و در پلتفرم فیلم نت عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تتریس به وسیله محمدرضا علیمردانی دوبله و در پلتفرم فیلم نت عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید