قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتس اپ به اپ دسکتاپ و نسخه وب اضافه می گردد

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران- واتس اپ ظاهرا در حال اجرا تغییرات و بهبودهای زیادی برای نسخه وب و اپ دسکتاپ خود است و اکنون میخواهد با اضافه کردن قابلیت تایید هویت دو مرحله ای، امنیت آن ها را نیز افزایش دهد.

قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتس اپ به اپ دسکتاپ و نسخه وب اضافه می گردد

به گزارش مجله انجمن دعوت، آنطور که وب سایت WABetaInfo در گزارش خود شرح می دهد، واتس اپ در حال توسعه قابلیت تایید هویت دو مرحله ای برای اپلیکیشن دسکتاپ و نسخه وب خود است. با توجه به اینکه واتس اپ محبوب ترین اپ پیغام رسان دنیا است، وجود چنین قابلیتی برای حفظ امنیت آن ها ضروری به نظر می رسد.

همانطور که در تصویر به اشتراک گذاشته شده مشاهده می کنید، این قابلیت را می توان در صورت احتیاج فعال یا غیرفعال کرد و با فعال کردن آن، زمانی که قصد داشته باشید وارد حساب کاربری خود شوید به یک کد شخصی احتیاج پیدا خواهید کرد. بنابراین، این قابلیت برای زمان هایی بسیار مفید خواهد بود که گوشی خود را گم نموده باشید یا پین خود را به یاد نمی آورید.

در حالی که واتس اپ سعی دارد تا با اضافه کردن ویژگی هایی مانند تایید هویت دو مرحله ای یا باز کردن قفل آن به وسیله Touch ID یا Face ID امنیت کاربران خود را افزایش دهد، همچنان شک و تردید بسیار زیادی درباره امنیت این اپلیکیشن در بین کاربران وجود دارد.

در حال حاضر، این قابلیت همچنان در روزهای اولیه توسعه خود قرار گرفته است و هنوز معین نیست که چه زمانی در دسترس آزمایش کنندگان بتای عمومی قرار خواهد گرفت.

هم اکنون ویژگی های بسیار زیادی برای نسخه دسکتاپ اپلیکیشن واتس اپ در دست توسعه قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به قابلیت توقف و ادامه ضبط پیغام صوتی و بعلاوه طراحی تازه ای برای مطابقت با ویندوز 11 اشاره نمود. در همین حال روز گذشته معین شد که این پیغام رسان در حال توسعه قابلیتی برای انتقال چت از اندروید به iOS است که برای کاربران می تواند بسیار مفید باشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 867

به "قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتس اپ به اپ دسکتاپ و نسخه وب اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتس اپ به اپ دسکتاپ و نسخه وب اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید