مراسم سنتی پاکسازی اسب ها در اسپانیا

به گزارش مجله انجمن دعوت، صد اسب در یک مراسم سنتی در اسپانیا مجبور به پریدن از میان شعله های آتش و دود شدند.

مراسم سنتی پاکسازی اسب ها در اسپانیا

مجله انجمن دعوت - در حالی که برگزاری مراسم گاوبازی در اسپانیا همواره با انتقاد حامیان حقوق حیوانات همراه است به تازگی نیز برگزاری یک مراسم سنتی تطهیر در دهکده ای در این کشور، بار دیگر با انتقاد حامیان حیوانات همراه بوده است. بنا به گزارش دیلی میل این مراسم موسوم به فستیوال لاس لومیناریاس با شرکت صد اسب که باید از میان شعله های آتش می پریدند انجام شد. این مراسم یکشنبه شب در دهکده سان بارتلوم دِ پینارِس برگزار گردید.

در این مراسم تطهیر اسپانیایی، اسب ها در رسمی دیرینه از میان شعله های آتش پریدند تا برای سال آینده پاک شوند. این مراسم روز یکشنبه در حالی که در طول همه گیری کرونا متوقف شده بود از سر گرفته شد. جشن سنتی شبانه لاس لومیناریاس در سن بارتلوم د پینارس، دهکده ای در بالای تپه ها در 60 مایلی غرب مادرید، مرکز اسپانیا هر 16 ژانویه در آستانه روز سنت آنتونی، قدیس حامی حیوانات اسپانیا برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید

شرکت کندگان در حالی که سوار بر اسب ها از خیابان های سنگ فرش شده عبور می کردند طبق سنت دیرینه از میان شعله های آتش و دود پریده تا پاک شوند. این مراسم به مدت 1 ساعت ادامه داشت و سپس با جشن و پایکوبی و صرف غذا و نوشیدنی ادامه یافت.. برگزارکنندگان این مراسم بر بی خطر بودن این مراسم برای اسب ها تاکید دارند.

فیرمن آباد، 64 ساله یک ساکن محلی در این باره گفت: قدمت این مراسم به هزاران سال پیش می رسد. حیوانات (اسب) در آن آسیب نمی بینند. کشیشان آن ها را با آتش متبرک نموده و آن ها پس از پرش از روی آتش پاک می شوند.

با این حال برگزاری این مراسم با انتقاد گروه های حامی حیوانات همراه بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 824

به "مراسم سنتی پاکسازی اسب ها در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم سنتی پاکسازی اسب ها در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید