مقاله: آیا تحصیل دبیرستان در کانادا خوب است؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، مانع عظیم در پیشرفت درسی برخی از دانش آموزان عدم آشنایی آنها به زبان انگلیسی است. دبیرستان های کانادا در زمینه برطرف این مشکل تخصص دارند. با این وجود اگر دانش آموز با زبان انگلیسی کاملا ناآشنا باشد و از سوی دیگر استعداد زبان آموزی هم نداشته باشد، ممکن است یک یا دو ترم تحصیلی عقب بیافتد. لازم به ذکر است دبیرستان کوشش خواهد نمود از این اتفاق جلوگیری گردد.

مقاله: آیا تحصیل دبیرستان در کانادا خوب است؟

بیشتر دانش آموزان ایرانی سال دوم یا سوم دبیرستان را برای تحصیل در کانادا و ورود به مدارس انتاریو انتخاب می نمایند. با این وجود ورود به مدرسه های کانادا از سال دوم هدایت (کلاس هفتم) و یا زودتر هم امکان پذیر است.

همواره به یاد داشته باشید که شرایط مالی خانواده دانش آموز، سابقه سفرهای خارجی او و خانواده اش، سیاست های روز اداره مهاجرت کانادا و مقطع تحصیلی انتخابی می تواند روی شانس دریافت ویزای دانش آموزی کانادا اثرگذار باشند.

کیفیت آموزشی مدارس دولتی کانادا بسیار بالا است. برای مثال مدارس دولتی انتاریو بعضی از بهترین مدارس جهان هستند. کیفیت آموزشی در این مدارس بسیار بالا است، به طوری که دانش آموزان فارغ التحصیل با معدل بالا (85 درصد به بالا) تقریبا در هر دانشگاه و رشته ای پذیرفته می شوند. فارغ التحصیلان مدارس انتاریو که معدل خوبی داشته باشند، می توانند از طرف دانشگاه ها بورسیه هم بگیرند که این خود باعث می گردد تمام یا بخشی از هزینه تحصیل در کانادا برای آنها از طریق خود دانشگاه یا سازمان های خصوصی یا دولتی پرداخت گردد.

منبع مقاله: آیا تحصیل دبیرستان در کانادا خوب است؟

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 79

به "مقاله: آیا تحصیل دبیرستان در کانادا خوب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا تحصیل دبیرستان در کانادا خوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید