موانع 17 طرح تولیدی و صنعتی مورد آنالیز و تصمیم گیری شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، موانع 17 طرح فراوریی و صنعتی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری این استان آنالیز و برای برطرف آن ها تصمیم گیری شد.

موانع 17 طرح تولیدی و صنعتی مورد آنالیز و تصمیم گیری شد

به گزارش مجله انجمن دعوت چهار محال و بختیاری ، اله کرم نصیری معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری درستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری که عصر امروز یکشنبه 19 اردیبهشت در استانداری برگزار گردید گفت: اگر چه از سال های گذشته برطرف موانع فراوری در استان با جدیت لازم پیگیری می شد اما در امسال با موضوع شعار سال مبنی بر فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کوشش و اهتمام برای برطرف موانع فراوری در استان دو چندان شده است.

محوری ترین برنامه در استان کوشش برای رونق فراوری و برطرف موانع است

نصیری ادامه داد: بی شک رونق فراوری در استان، اشتغالزایی به همراه دارد و می تواند بستر رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم کند، از این رو یکی از محوری ترین برنامه های استان کوشش برای رونق فراوری و برطرف موانع این حوزه است.

وی در ادامه با اشاره به آنالیز مسائل 17 طرح فراوریی استان، توضیح داد: با هم افزایی و همکاری بین بخشی، بسیاری از این مسائل قابل برطرف است و برای دیگر مسائل نیز با تشکیل کمیته های تخصصی می توان به نتایج مورد نظر دست یافت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مسائل موجود شامل بازپرداخت تسهیلات بانکی، تامین آب، زمین و سرمایه در گردش است که با همکاری دستگاه های مرتبط زمینه مناسبی برای برطرف آن ها فراهم شد.

لازم به ذکر است در این نشست در مورد آنالیز شرایط تامین آب ناحیه صنعتی دشت زرین در شهرستان کوهرنگ با همکاری شرکت آبفا و همچنین تامین آب شرکت توان آور آسیا فراوریکننده ورق های قلع اندود با همکاری شرکت آب منطقه ای اقدام شد.

همچنین نحوه معین تکلیف تسهیلات روستایی، نرخ های جریمه در قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی، امهال چند فقره تسهیلات بانکی، پرداخت 6 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 117 میلیارد ریال و تثبیت اشتغال 80 نفر، 2 فقره تسهیلات ثابت به مبلغ 29 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 15 نفر آنالیز و تصویب شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 482

به "موانع 17 طرح تولیدی و صنعتی مورد آنالیز و تصمیم گیری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع 17 طرح تولیدی و صنعتی مورد آنالیز و تصمیم گیری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید