نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه جهانی گرفتند

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران (پانا) - تیم های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران سهمیه حضور در رقابت های جهانی سال 2021 را دریافت کردند.

نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه جهانی گرفتند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا در قاره آسیا و دنیا کنفدراسیون والیبال آسیا را مجاب کرد که رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2020 را برگزار نکند.

به همین دلیل، رده بندی دنیای سال 2019 آسیا ملاک حضور تیم ها در مسابقات قهرمانی دنیا سال 2021 نهاده شد و تیم های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران، سهمیه حضور در رقابت های دنیای گرفتند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان سال 2021 دنیا با حضور 20 تیم برگزار خواهد شد که سهمیه قاره آسیا در این رقابت ها چهار تیم است و چون جمهوری اسلامی ایران میزبان این رقابت ها خواهد بود، سهمیه آسیا پنج تیم می گردد.

بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، تیم های ژاپن، کره جنوبی، ایران، چین تایپه و تایلند در مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال دنیا سال 2021 که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، شرکت می نمایند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سال 2021 دنیا نیز با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد که هر قاره دو سهمیه در این رقابت ها دارد. بر این اساس، ایران و کره جنوبی دو سهمیه آسیا در رقابت های قهرمانی مردان زیر 21 سال دنیا به دست آوردند که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد.

از سوی دیگر AVC تاکید نموده است که چهار سهمیه دیگر مسابقات زیر 21 سال دنیا، بعد از اعلام رده بندی جدید فدراسیون دنیای والیبال (یکم مارس 2021) اعلام خواهد شد که احتمال افزایش سهمیه آسیا در این رقابت ها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 197

به "نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه جهانی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه جهانی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید