هشدار مجدد روسیه درباره تحریکات تروریست ها در استان ادلب سوریه

به گزارش مجله انجمن دعوت، وزارت دفاع روسیه درباره فراهم سازی اقدامات تحریک آمیز توسط گروه تروریستی هیئت التحریرالشام در منطقه کاهش تنش ادلب با هدف متهم کردن نیروهای دولتی سوریه به حمله به مردم غیرنظامی هشدار داد.

هشدار مجدد روسیه درباره تحریکات تروریست ها در استان ادلب سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل مجله انجمن دعوت به نقل از خبرگزاری نووستی، دریادار الکساندر کارپوف معاون رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه (که زیر نظر وزارت دفاع روسیه فعالیت دارد)، گفت که گروه های تروریستی در حال برنامه ریزی برای اجرای اقدامات تحریک آمیز نظامی در منطقه کاهش تنش ادلب سوریه هستند تا سپس نیروهای دولتی این کشور را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم غیرنظامی ساکن منطقه متهم نمایند.

به گفته این مقام نظامی روس، اطلاعاتی به مرکز آشتی نیروهای متخاصم سوری رسیده که حاکی از فراهم سازی تدارکات چنین تحریکاتی توسط نیروهای گروه تروریستی هیئت التحریرالشام (یکی از نام های گروه جبهه النصره که فعالیتش در روسیه ممنوع شده) است.

وی گفت: به نظر می رسد، این تحرکات نظامی قرار است با استفاده از سلاح شیمیایی در یکی از اردوگاه های ایجاد شده برای پناهجویان در استان ادلب انجام گردد.

دریادار کارپوف همچنین یادآور شد که نیروهای تروریستی با هماهنگی سازمان کلاه سفیدها قصد دارند از مردم غیرنظامی ساکن منطقه بعنوان قربانیان حملات نیروهای دولتی استفاده نموده و صحنه هایی را فیلم برداری نمایند.

لازم به یادآوری است که روز یکشنبه در نتیجه انفجار دو مین در شرق استان حماه سوریه، 18 نفر از مردم غیرنظامی گروگان گرفته شده توسط تروریست ها کشته شده و چندین نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 376

به "هشدار مجدد روسیه درباره تحریکات تروریست ها در استان ادلب سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مجدد روسیه درباره تحریکات تروریست ها در استان ادلب سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید