واگذاری زمین به سرمایه گذاران شهرک های صنعتی خراسان شمالی

به گزارش مجله انجمن دعوت، سیاوش وحدت گفت: از ابتدای سال، 28 هکتاراز اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان با انعقاد 93 قرارداد به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد.

واگذاری زمین به سرمایه گذاران شهرک های صنعتی خراسان شمالی

به گزارش مجله انجمن دعوت از بجنورد ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در 9 ماهه سال جاری 19 قرارداد با سرمایه گذاری بیش از 184 میلیارد و 400 میلیون تومان با اشتغال 224 نفر در شهرک ها صنعتی استان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید

  • بازگشت 11 واحد راکد به چرخه فراوری در خراسان شمالی

او گفت : با توجه به اینکه در بعضی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین برای واگذاری به متقاضی وجود ندارد، توسعه ناحیه صنعتی شهید محمدزاده در شهرستان گرمه استان به مساحت 98 هکتار با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دستور کار نهاده شد.

وحدت گفت : با وجود مجتمع بزرگ آلومینای جاجرم فرصت مناسبی برای استقرار صنایع پایین دستی در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده وجود دارد که متقاضیان می توانند در آن سرمایه گذاری نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: تا به امروز 28 قرارداد با مساحت بیش از 15 هکتار در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده منعقد شده تا کنون یک واحد آن با سرمایه گذاری 50 میلیارد و 200 میلیون تومان با اشتغال 59 نفر به بهره برداری رسیده است.

شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی دارای 9 شهرک صنعتی و 6 ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه مالی آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه گذاران است.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 775

به "واگذاری زمین به سرمایه گذاران شهرک های صنعتی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری زمین به سرمایه گذاران شهرک های صنعتی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید