تور ارزان ترکیه: پارک ساحلی آنتالیا ترکیه

به گزارش مجله انجمن دعوت، لذت قدم زدن در یک پارک ساحلی سرسبز و با طراوت در ساحل دریای مدیترانه خاطره ایست که از فکر گردشگرانی که حال و هوای این پارک را تجربه نموده اند هرگز پاک نمی گردد.

تور ارزان ترکیه: پارک ساحلی آنتالیا ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این پارک ساحلی آنتالیا در ترکیه که از پر طرفدارترین پارک های آنتالیا ترکیه می باشد، در امتداد ساحل دریا کشیده شده است؛ پارکی به طول 10 کیلومتر با جاذبه های فراوان برای مردم.

وجود درختان زیبا و انواع گل های خوش نقش و بو فضایی را پدید آورده است که گردشگران با فراغ خاطر و آسودگی خیال انگیزی از زیبایی های آن لذت ببرند.

محیط ساکت و آرامش بخش این پارک با منظره دریای آبی و زیبای مدیترانه برای هر کسی مجذوب نماینده و دلرباست.

پلاژهای متعدد در چند قدمی دریا با امکانات پذیرایی و اقامت برای گردشگران و کسانی که تمایل دارند ساعاتی را در ساحل دریا باشند فراهم کرده اند.

این پارک ساحلی مناسب برای انواع سرگرمیات دریایی است از این رو پلاژ داران انواع وسایل سرگرمی دریایی را در آن فراهم کرده اند تا هرکس با هر سلیقه ای بتواند از این تجهیزات بهره ببرد.

اصولا سواحل دریا زمانیکه از شرایط ویژه ای برخوردار باشد محل جذب گردشگران است و اینجا در این پارک زیبا همه روزه گردشگرانی از نروژ، سوئد، روسیه و سایر کشورهای دنیا که دسترسی کمتری به خورشید دارند حضور یافته و از موهبت آب، آفتاب و فضای دلنشین پارک ساحلی بهره می گیرند. واقعا که سواحل دریای آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد.

در پلاژهای پارک همیشه امکانات پذیرایی مهیاست. صبحانه، نهار، شام و صدف های خوراکی آماده است و سایه سارهای مصنوعی و طبیعی برای استراحت در ساحل همیشه برقرارند.

پارک ساحلی آنتالیا مکانی دیدنی و مجذوب نماینده است. محلی امن و آرام که به راستی آنرا می توان مصداقی برای اکوتوریسم دانست. این مکان از محبوبترین جاذبه های گردشگری آنتالیا در ترکیه می باشد و گردشگران بسیاری را در خود می بیند.

امروزه در دنیا بسیاری از دولت ها می کوشند تا با ارائه آموزش هایی به شهروندان آنان را در جهتی راهنمایی نمایند که ضمن استفاده از مواهب و منابع طبیعی محافظ آن نیز باشند و اینجا و در این پارک چرخه اکوتوریسم برای ساکنین و گردشگران نهادینه شده است.

اتوبوس هایی در شهر آنتالیا تردد می نمایند که از این سوی شهر به آن سوی شهر در گذرند و با سوار شدن به آنها که جملگی از جهت پارک ساحلی می گذرند می توان به آنجا رفت.

منظرههای باشکوه دریا از میان پارک سرسبز مناظری بی بدیل را در برابر دیدگان آدمی نمایان می سازد که بسیار خاطره انگیز و دلرباست.

ایرج مرادی

در ذیل دیگر عکس های پارک ساحلی آنتالیا ترکیه را می بینید که به وسیله استاد مرادی عزیز به صورت اختصاصی برای سایت نشاط آوران تهیه شده است:

منبع: ای نشات
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 729

به "تور ارزان ترکیه: پارک ساحلی آنتالیا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: پارک ساحلی آنتالیا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید