انتها مرگبار سلسله تیراندازی ها در دو شهر آمریکا

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرگزاراری خبرنگاران-مقام های پلیس آمریکا خبر دادند، سلسله تیراندازی های یک فرد مسلح در دو شهر دنور و لیکوود استان کلرادو هشت کشته و زخمی بر جای گذاشت.

انتها مرگبار سلسله تیراندازی ها در دو شهر آمریکا

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت، مقام های پلیس و رسانه های محلی در کلرادو شامگاه دوشنبه (به وقت محلی) از سرانجام مرگبار تیراندازی های فرد مسلح در این استان آمریکا خبر دادند.

نیویورک پست، دنور پست و دنور چنل در خبرهای جداگانه از وقوع سلسله تیراندازی های مرگبار در دو شهر دنور و لیکوود در استان کارادو گزارش دادند.

طبق این گزارش ها، یک فرد مسلح ابتدا در حومه متروی دنور آغاز به تیراندازی کرد و سپس به شهر همجوار لیکوود رفت و در آنجا هم با نیروهای پلیس درگیر شد.

بنا بر روایت رسانه های آمریکایی، سلسله تیراندازی ها در این دو شهر استان کلرادو با پنج کشته و سه زخمی سرانجام یافت. به گفته مقام های پلیس، فرد مسلح به ضرب گلوله نیروهای پلیس کشته شد.

در اولین تیراندازی انجام گرفته در حومه متروی دنور، دو زن کشته و یک مرد زخمی شدند. به فاصله کوتاهی از این تیراندازی، ضارب در تقاطع خیابان دوازدهم و خیابان ویلیان یک مرد را به ضرب گلوله کشت.

در پی این دو تیراندازی، ضارب به شهر همجوار لیکوود رفت و در آنجا نیروهای پلیس آمریکا با او درگیر شدند. تبلدل درگیری میان ضارب و نیروهای پلیس با دو کشته سرانجام یافت و ضارب هم با گلوله پلیس کشته شد.

گفته می گردد که ضارب در لیکوود به یک کارمند فروشگاه و بعلاوه مامور پلیس تیراندازی کرد و آنها را زخمی کرد.

پلیس آمریکا تایید کرد که سلسله تیراندازی ها در دنور مرکز کلرادو و شهر لیکوود به هم مرتبط و کار یک فرد مسلح بوده است.

نام، هویت و انگیزه فرد مسلح از این تیراندازی ها در دو شهر آمریکا معین نشده و پلیس استان کلرادو شرح بیشتری در این باره نداده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 777

به "انتها مرگبار سلسله تیراندازی ها در دو شهر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مرگبار سلسله تیراندازی ها در دو شهر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید