پرسپولیس با پیکان برگشت

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران: هفته دهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با انجام ملاقات تیم های پیکان و پرسپولیس پیگیری شد که طی آن، شاگردان یحیی گل محمدی پیروز شدند با نتیجه 3 بر یک به فزونی برسند و همچنان در کورس بالانشینان جدول رده بندی باقی بمانند.

پرسپولیس با پیکان برگشت

به گزارش مجله انجمن دعوت، یک روز بعد از آنکه استقلال در استادیوم آزادی پیروز شد سپاهان را شکست دهد و 20 امتیازی گردد، پرسپولیس هم با رجحان برابر پیکان نوار تساوی های دو هفته اخیرش را پاره کرد و حالا با 19 امتیاز به یک قدمی تیم استقلال در صدر جدول رسیده است. این برد در شرایطی برای سرخپوشان تهرانی به دست آمد که آن ها ابتدا با گل های مهدی عبدی و عیسی آل کثیر از رقیب پیش افتادند، ولی در دقایق انتهایی ملاقات، داور، اعلام ضربه ای پنالتی مشکوک به ضرر پرسپولیس کرد که با اعتراض گسترده بازیکنان این تیم روبرو شد.

همان اتفاق باعث اعلام 7 دقیقه وقت اضافی شد که پرسپولیس در همین مدت به وسیله علی شجاعی به گل سوم هم رسید تا نهایتا این ملاقات با رجحان پرسپولیس در این بازی حساس و نفس گیر همراه گردد. پرسپولیس که پیش از این هم کارنامه خوبی برابر پیکان در جدال های لیگ رجحان داشت برای بیست و سومین بار این تیم را در همین رقابت ها از پیش رو برداشت تا با بردی شیرین به مصاف ویستاتوربین در رقابت های جام حذفی برود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 743

به "پرسپولیس با پیکان برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با پیکان برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید