پیشنهاد عجیب و غریب مدیران بی ام و: ماشین نو نخرید!

به گزارش مجله انجمن دعوت، ایده درنای این است که وسایل نقلیه ای را که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند، اما در حال قدیمی تر شدن هستند، به جای اسقاط کردن و خرید یک خودروی نو، با به روزرسانی های تازه، تازه و مدرن نگه داشت.

پیشنهاد عجیب و غریب مدیران بی ام و: ماشین نو نخرید!

این موضوع واقعا در یک نگاه شگفت انگیز به نظر می رسد، اما این ایده به صورت مستقیم از یکی از مدیران شرکت BMW می آید.

مونیکا درنای، رئیس بخش پایداری بی ام و اخیرا در لندن در خصوص اینکه چگونه صنعت خودرو می تواند اثرات زیست محیطی و ضایعات خود را کاهش دهد، صحبت نموده است.

ایده درنای این است که وسایل نقلیه ای را که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند، اما در حال قدیمی تر شدن هستند، به جای اسقاط کردن و خرید یک خودروی نو، با به روزرسانی های نو، تازه و مدرن نگه داشت.

او می گوید: ما واقعا باید به فکر افزایش عمر خودرو ها باشیم. داشتن بازار گسترده خودرو های دست دوم که در آن خودرو ها را به یکدیگر بفروشید و البته خودرویی خریداری کنید و عمر آن را افزایش دهید، می تواند ایده خوبی باشد.

درنای اضافه نمود: می توانید فضای داخلی را تازه کنید. ما به مجموعه مهارت های نوی در بازار های بعدی و طراحی خودرو ها احتیاج داریم تا بتوان صندلی را جدا کرد و صندلی تازه ای را در آن گذاشت؛ اینکه بتوان یک خودروی دست دوم را شبیه به یک نسخه نو کرد.

سخنان درنای احتمالاً با انتقاد بعضی از متخصصان این صنعت روبرو خواهد شد، اما در کل این یک طرح جالب است.

ارتقای وسایل نقلیه قدیمی چیزی است که جامعه خودروسازی آن را دوست دارد و بازار بزرگی برای قطعات مستعمل یا کاملاً نو برای وسایل نقلیه قدیمی وجود دار

منبع: فرادید
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 991

به "پیشنهاد عجیب و غریب مدیران بی ام و: ماشین نو نخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب و غریب مدیران بی ام و: ماشین نو نخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید