تور هند: چرا هند را با خبرنگاران برویم؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، هند سرزمین شگفتی هاست، سرزمین عجایب و سرزمین هفتاد و دو ملت است و این را تمام افرادی که حتی یکبار سفر به هند داشته اند می دانند. هند را جاذبه ها، شلوغی ها، زیبایی ها، غذاهای تند و خوشمزه، طبیعت بکر، رنگ ها، ادویه ها، فرهنگ و مردمان منحصر بفردش می شناسند و بدون حتی یکی از آن ها، هند دیگر هند نیست. سرزمین مجذوب کننده ای که وقتی به آن سفر می کنید و به خانه بر می گشت، تکه ای از وجودتان در آن جا می ماند. به همه این دلایل، اعتقاد داریم که هر کسی باید حداقل برای یکبار هم که شده هند را ببیند و البته که قویا اعتقاد داریم و پیشنهاد می کنیم که تور هند را انتخاب کنید و علت آن هم تفاوت های بزرگ است که این تور در خبرنگاران با بقیه آژانس های مسافرتی دارد.

تور هند: چرا هند را با خبرنگاران برویم؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بی نظم و پر هرج و مرج، شلوغ، شگفت انگیز، زیبا، خارق العاده و باور نکردنی… هند یعنی تمام این ها و حتی بیشتر از این ها. کشوری بزرگ با فرهنگ ها و مذاهب مختلف، کشوری که با جمعیت 1.2 بیلیون نفری اش می تواند هم الهام بخش باشد و هم حیرت زده تان کند جایی که ناخودآگاه تمام احساسات خوبتان را برمی انگیزد، جایی واقعا مثل هیچ جای دیگر. با وجود اینکه بخش هایی از این کشور مدرنیته را تجربه می نمایند، هنوز هم روح باستانی و سنتی در آن موج می زند.

از همه این ها گذشته، از غذاهای خوشمره و پر ادویه هندی نمی توان گذشت، غذاهایی که گاهی به میزان ای تند هستند که دهانتان را می سوزانند و شاید فکر کنید که با ذائقه ما ایرانی ها خیلی جور نیستند اما به هر حال نباید فراموش کرد که بخشی از سفر به هند را همین غذاها تشکیل می دهند و بهتر از این است که به یک کشور سفر کنید و همان غذاهای معمول وهمیشگی را بخورید. دوسا، سامبار، داهی وادا، بریانی، چانا ماسالا و…. از خوشمزه ترین غذاهای هندی هستند.

تور هند مجله انجمن دعوت شما را به تماشا مثلث طلایی هند یعنی 3 شهر دهلی، اگرا و جیپور می برد که هر کدام از آن ها تماشای های زیادی را در خود جای داده اند. دهلی که مرکز شگفتی هاست و آنقدر تماشای است که اصلا بدون آن، تور هند کامل نمی گردد. دهلی به نسبت شهرهای دیگر هند مدرن تر است و ظاهر امروزی تری دارد، با این حال این موضوع به هیچ وجه نتوانسته روح قدیمی و سنتی آن را از بین ببرد. وقتی به دهلی قدم می گذارید و وارد آن که می شوید با خیابان های شلوغ و ماشین هایی که مدام بوق می زنند روبرو می شوید یعنی غیر ممکن است که در خیابان ای دهلی قدم بزنید و صدای بوق را نشنوید که در وهله اول شاید آزار دهنده باشد اما بعد از مدتی، هم برایتان عادی می گردد و هم شیرین چون می بینید حتی این مورد کوچک هم مخصوص دهلی است و اصلا بخش جدایی ناپذیر این شهر دوست داشتنی است. در دهلی، تماشای ها بسیار است به گونه ای که به آن لقب هندوستان کوچک را داده اند و خیلی ها بر این عقیده اند که بازدید از دهلی یعنی بازدید از تمام هند. با این حال دو شهر اگرا و جیپور هم شهرهای مهمی هستند و مجذوب کنندهیت های منحصر بفرد خودشان را دارند که نباید از دست داد.

شاید مهمترین دلیلی که گردشگران را به هند می کشاند همان مجذوب کنندهیت جادویی تاج محل باشد، بنای سفید و حیرت آوری که به عنوان مهم ترین بنای تاریخی هند شناخته می گردد و در آگرا واقع است و یکی از عجایب هفتگانه دنیا هم هست. البته تاج محل تنها بنای مجذوب کننده آگرا نیست و مقبره ها و قلعه های تماشای زیاد دیگری در این شهر نهفته است که همه آن ها ارزش تماشا دارند و باید برای تک تک آن ها وقت گذاشت.

ضلع دیگر این مثلث طلایی، جیپور است، جیپوری که جاذبه های مهم زیادی را در خود جای داده و به شهر صورتی مشهور است. تور هند مجله انجمن دعوت تفاوت های زیادی از همه نظر و از نظر کیفیت، پرواز، هتل، گشت ها و غذا با آژانس های دیگر دارد. در مجله انجمن دعوت این تور با پرواز مدرن ماهان هواپیمای ایرباس 310 انجام می گردد و شامل 7 روز اقامت در هتل های لوکس با برترین و کامل ترین امکانات به همراه صبحانه کامل است.

از تفاوت های دیگری آن می توان به 3 روز گشت ویژه با 3 وعده غذا اشاره نمود، در مدت این 3 روز از 12 جاذبه تماشا می گردد که شامل مراکز خرید هم هست و اگر بخواهید با جزییات بیشتری بدانید، منار قطب، دروازه هند، بنای یادبود گاندی، بازدید از محوطه بیرونی کاخ ریاست جمهوری، مرکز خرید دهلی، تاج محل، قلعه قرمز در آگرا، قلعه آمر، جانتار مانتار، کاخ شهر، کاخ بادها و مرکز خرید در جیپور از جمله جاهایی است که از آن تماشا می گردد.

هتل های تور هند مجله انجمن دعوت هم همگی هتل های 4 ستاره و 5 ستاره لوکس هستند که بسته به آنچه مد نظر دارید، می توانید از بین آن ها هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 847

به "تور هند: چرا هند را با خبرنگاران برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: چرا هند را با خبرنگاران برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید