کدام رنگ های مبل با یکدیگر سازگار هستند؟

به گزارش مجله انجمن دعوت، اگرچه مدل مبل هایی که انتخاب می کنید ارتباط مستقیمی با ظرافت و هارمونی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارد ؛ اما عنصر دیگری نیز در رابطه با ست کردن مبل ها وجود دارد: رنگ های ست مبل! در گذشته استفاده از مبل های تک رنگ و طرح دار رایج بود. امروزه مبل های رنگارنگ با رنگ های مختلف مد شده اند. به عنوان مثال ، مبل های راحتی خاکستری و مبل های راحتی زرد می توانند با هم ترکیب شوند. در این مقاله به معرفی رنگ های مبلمان سازگار با هم می پردازیم.

کدام رنگ های مبل با یکدیگر سازگار هستند؟

رنگ های مبل که اتاق را بزرگ می نماید

قبل از اینکه در خصوص هماهنگی رنگ های مبلمان صحبت کنیم ، به رنگ های مبل بپردازیم که خانه را گسترده تر نشان می دهد. زیرا برای بسیاری از افرادی که می خواهند ست مبل های خود را تعویض نمایند این موضوع بسیار مهم است.

نکاتی برای رنگ های مبلمان وجود دارد تا خانه بزرگ تر به نظر برسد. انتخاب رنگ های بازتابنده روشن مانند سفید ، خاکستری روشن ، صورتی روشن و زرد یکی از این نکات است. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید فضای نشیمن خود را وسیع تر و بزرگ تر از آنچه هست نشان دهید ، انتخاب مبل هایی با رنگ روشن مفید است.

حالا وقت آن است که هماهنگی بین رنگ پارچه مبل و ترکیب رنگ ست مبل را آنالیز کنیم.

ترکیب مبلمان خاکستری

خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگ های مبلمان است که می تواند با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ باشد و انعکاسی خنک را ارائه دهد. علاوه بر این ، می توان گفت که رنگ خاکستری مبل می تواند هم با رنگ های روشن و هم با رنگ های تیره هماهنگ باشد.

از جمله رنگ های مبلمان سازگار با مبل خاکستری می توان به سایه های خاکستری ، رنگ های خنثی مانند سیاه و سفید و رنگ های زنده مانند زرد اشاره نمود. در کنار این موارد ، اشتباه نیست اگر بگوییم رنگ خاکستری که با رنگ های مبلمان مانند صورتی ، آبی ، قرمز و قهوه ای سازگار بوده و با بسیاری از رنگ های موجود در کاتالوگ رنگ مبل هماهنگی دارد.

ترکیب رنگ های سازگار با مبل قهوه ای

قهوه ای به عنوان یکی از جاودانه ترین رنگ های مبلمان ، یکی از گزینه های مورد علاقه در انتخاب رنگ مبلمان است. رنگ قهوه ای را می توان را با رنگ هایی مانند سفید ، کرم ، مشکی ، خاکستری ، زرد ، آبی روشن و آبی تیره ترکیب کرد. مبلمان قهوه ای را می توان با رنگ های روشن مانند رنگ کرم ، بژ و سفید ست کرد یا کوسن ها را در این رنگ های روشن انتخاب نمود.

رنگ های سازگار با ست مبل مشکی

رنگ مشکی به علت ظاهر شیک یکی از پرطرفدارترین رنگ های مبلمان است. ست های مبل مشکی تقریباً با هر رنگی ترکیب می شوند. اگر می خواهید رنگ مشکی را به شیوه ای شیک و ساده ترکیب کنید ، رنگ های سفید ، خاکستری و رنگ کرم ممکن است مناسب باشد. برای ترکیب های قابل توجه تر ، رنگ هایی مانند زرد ، نارنجی ، صورتی روشن و آبی می توانند رنگ های هماهنگ در ست مبل باشند.

ترکیب مبل رنگ آبی

ما سال جاری مدل های ست مبل آبی را به طور مکرر با رنگ سفید خواهیم دید. بژ شنی ، هلویی ، نقره ای ، قهوه ای و سبز از جمله گزینه هایی هستند که می توانید با مبلمان آبی ست کنید. علاوه بر این ، اگر در پی رنگ های مبلمان سازگار با مبل آبی مجلسی هستید و می خواهید با ست مبل های رنگی ملایم ترکیب کنید ، جایگزین هایی مانند صورتی کم رنگ را نیز در نظر بگیرید.

رنگ های سازگار با مبل سبز

شاید فکر کنید انتخاب رنگ های مبلمان مناسب برای ست مبل های سبز کار بسیار سختی است ؛ اما آنقدرها هم سخت نیست. سبز به خصوص در ست مبل های دو رنگ بسیار شیک به نظر می رسد. بسیاری از رنگ ها از قهوه ای تا سفید ، از بنفش تا آبی از جمله رنگ هایی هستند که با مبل سبز همخوانی دارند.

رنگ های سازگار با مبل قرمز

رنگ قرمز مثل رنگ نارنجی فضای گرمی و روشنی را خلق می نماید با این تفاوت که محیط خانه را کمی مدرن تر میسازد. رنگ قرمز در کنار رنگ طوسی جذابیت خاصی ایجاد می نماید. رنگ های مبلمان سفید ، خاکستری ، آبی و … را می توانید همراه با مبل های قرمز انتخاب کنید.

ترکیب مبل رنگ بنفش

بعضی از رنگ های سازگار با مبل بنفش برای دکوراسیونی چشمگیر و خارق العاده ، زرد ، قهوه ای ، مشکی ، سفید ، آبی روشن و خاکستری است. در صورت تمایل می توانید رنگ های مبلمان بنفش را با مبل صورتی ترکیب کنید.

ترکیب مبل رنگ کرم

رنگ کرم جزو تنالیته های رنگ زرد بوده و هرچقدر به غلظت این رنگ اضافه کنیم به رنگ گرم متمایل می گردد. سِت رنگ کرم در مبل به خاطر روشنایی زیادی که در خونه درست می کند جزو پر فروش ترین رنگ مبل بوده و طرفدا رهای زیادی دارد.

رنگ های سازگار با ست مبل های رنگ زرد و نارنجی

اگر می خواهید رنگ های مبلمان زرد و نارنجی را در فضای زندگی خود بگنجانید که بر خلاقیت تاکید دارد و در فضایی که قرار می گیرد بازتابی پرانرژی ایجاد می نماید ، هم یک پالت رنگ روشن و هم رنگ تیره می توانید ایجاد کنید. در میان رنگ های سازگار با زرد خردلی که یکی از تناژهای زرد پرطرفدار سال های اخیر است ، رنگ هایی مانند مشکی ، خاکستری ، آبی تیره و بنفش روی مبل وجود دارد. جدای از اینها ، می توانید با رنگ هایی مانند سفید و صورتی روشن ترکیب ملایم تری ایجاد کنید.

جدیدترین رنگ مبل های مد سال 2023

ما آنچه را که باید در خصوص تطابق رنگ های مبلمان بدانید لیست نموده و رنگ های پارچه صندلی را که می توانند با یکدیگر سازگار باشند ، به شما منتقل نمودیم. سوال اینجاست که جدیدترین رنگ های مبلمان چیست؟ می توان گفت که رنگ های قهوه ای ، آبی ، بژ ، سفید و سبز نعنایی جزو شیک ترین رنگ های مبل سال جاری هستند.

البته علاوه بر رنگ های ذکر شده ، انتخاب رنگ های مبلمان متناسب با سلیقه شما بسیار مهم است. بنابراین ، می توانید مدلی را پیدا کنید که به برترین وجه متناسب با سبک و نیازهای شما باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1029

به "کدام رنگ های مبل با یکدیگر سازگار هستند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام رنگ های مبل با یکدیگر سازگار هستند؟" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام رنگ های مبل با یکدیگر سازگار هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید