گلکسی زد فولد 3 احتمالا با شارژر سریع 25 واتی عرضه می گردد

به گزارش مجله انجمن دعوت، با توجه به تصویر منتشر شده از لیست گواهی 3C، به نظر می رسد گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 3 قرار است با شارژر 25 واتی راهی بازار گردد.

گلکسی زد فولد 3 احتمالا با شارژر سریع 25 واتی عرضه می گردد

سامسونگ قرار است سال جاری و احتمالا در سه ماه سوم، از گوشی های تاشوی خود در دو مدل با نام های گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی کند. محصولاتی که تا به این لحظه اطلاعات رسمی زیادی در رابطه با آن ها منتشر نشده اما به لطف شایعه های مختلف و افشاگران، تا حدودی توانستیم از بعضی از مشخصات فنی و قابلیت های آن ها آگاه شویم.

خبری که امروز منتشر شده رسمی است و به شارژر گلکسی زد فولد 3 اشاره دارد. محصولی که در واقع در بین گوشی های تاشوی سامسونگ، به نوعی مدل اصلی به حساب می آید و گوشی های این سری هم قیمت بسیار بالایی دارند. پیش تر شنیده بودیم این گوشی قرار نیست در بخش باتری، پیشرفتی به نسبت نسل قبل داشته باشد که تا حدودی باعث دلسردی کاربران شد. چون گوشی های تاشو از نمایشگرهای عظیمی بهره می برند و وجود یک باتری عظیم برای تغذیه آن ها بسیار واجب است.

در واقع باید بگوییم ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 احتمالا 4275 میلی آمپر ساعت خواهد بود که اندکی از 4500 میلی آمپر ساعت زد فولد 2 هم کمتر است. اما انتظار می رود پردازنده کم مصرف تر و یک سری تغییرات مثبت در رابط کاربری باعث گردد تفاوت خاصی در عملکرد دو گوشی وجود نداشته باشد. اما سوا از موضوع باتری، امروز لیستی از گواهی 3C منتشر شده که در آن شاهد افشای اطلاعات مربوط به شارژر گلکسی زد فولد 3 بودیم.

شماره مدل این آداپتور که بعد از آداپتور 45 واتی، سریع ترین شارژر سامسونگ هم به حساب می آید، EP-TA800 بوده و دقیقا مشابه همان مدلی است که با گلکسی زد فولد 2 راهی بازار شده بود. این طور هم که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است زد فولد 3 را بر خلاف پرچم دارهای سری گلکسی S21 با شارژر 25 واتی درون جعبه راهی بازار کند تا کاربران مجبور نباشند مبلغی را علاوه بر مبلغ بالای خود گوشی تاشو، برای خرید شارژر آن بپردازند.

اگرچه شارژری که قرار است همراه گلکسی زد فولد 3 راهی بازار گردد 25 واتی است، اما این احتمال هم وجود دارد که خود گوشی بتواند از شارژرهایی با سرعت بیشتر هم پشتیبانی کند. بدین ترتیب کاربران در صورت در اختیار داشتن شارژرهای قدرتمندتر هم می توانند گلکسی زد فولد 3 خود را با سرعت بالاتری شارژ نمایند. البته این موضوع فعلا در حد حدس و گمان است و از بابت آن اطمینان نداریم.

به وسیله همین لیست 3C بود که فهمیدیم گلکسی زد فولد 3 قرار است با باتری دو سلولی با ظرفیت های 2215 و 2060 میلی آمپر ساعت راهی بازار گردد که در مجموع، به 4275 میلی آمپر ساعت می رسد. البته این احتمال وجود دارد که در لیست مشخصات فنی گوشی، عدد 4400 را در مقابل ظرفیت باتری ببینیم چون معمولا آنچه که در 3C مشاهده می گردد، اندکی کمتر از چیزی است که توسط شرکت سازنده اعلام می گردد.

در حال حاضر می دانیم گلکسی زد فولد 3 قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز گردد که اگرچه خبری رسمی نیست اما منطقی است چون این گوشی قرار است پرچم دار گوشی های تاشوی سامسونگ در سال 2021 باشد و درست مانند نسل قبل که به بهترین پردازنده موجود مجهز شد، انتظار می رود در این مدل هم همین رویه در پیش گرفته گردد. همچنین طبق شایعه ها، به نظر می رسد نمایشگر ثانویه گوشی قرار است از 6.23 در زد فولد 2 به 5.4 اینچ کاهش اندازه دهد و اندازه نمایشگر داخلی هم به 7.5 اینچ خواهد رسید. استاندارد ضد آب، پشتیبانی از قلم S-Pen و بهره مندی از نسل جدید شیشه UTG، از دیگر قابلیت ها و امکاناتی هستند که احتمالا در زد فولد 3 شاهد آن ها خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 451

به "گلکسی زد فولد 3 احتمالا با شارژر سریع 25 واتی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 3 احتمالا با شارژر سریع 25 واتی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید