15 میلیارد برای بازسازی پل خاتون کرج اختصاص یافت

به گزارش مجله انجمن دعوت، ایرنا/ براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، 15 میلیارد برای بازسازی پل خاتون کرج اختصاص یافت.

15 میلیارد برای بازسازی پل خاتون کرج اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

فریدون محمدی گفت : این اعتبار از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استانداری البرز و شهرداری کرج تامین شده است.

وی اضافه نمود: بر این اساس در حال پیگیری ابلاغ بودجه مورد احتیاج برای شروع بازسازی پل تاریخی کرج هستیم.

محمدی بیان داشت: با آنالیز های انجام شده توسط کارشناسان حوزه بازسازی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز شیاری در بخش شمالی پل خاتون کرج ایجاد شده که علاوه بر رانش پل، احتمال ریزش دوباره را افزایش داده است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برای جلوگیری از نفوذ بارندگی و رطوبت، پوشش حفاظتی بر روی حفره ایجاد شده در کف پل نصب شده است تا از سایر آسیب های احتمالی جلوگیری گردد.

وی بیان داشت: با توجه قرار دریافت در فصل زمستان و احتمال افزایش بارندگی ها و ریزش دوباره پل تاریخی خاتون در کوشش هستیم تا عملیات اجرایی بازسازی و نجات بخشی نهایی هرچه زودتر شروع گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 154

به "15 میلیارد برای بازسازی پل خاتون کرج اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 میلیارد برای بازسازی پل خاتون کرج اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید