3 معمای تصویری که یافتن جواب آنها دقت احتیاج دارد

به گزارش مجله انجمن دعوت، این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید ضروری است. شمارش مثلث ها برای بیشتر افراد بیش از 6 دقیقه طول می کشد. شما هم امتحان کنید و ببینید چقدر سریع می توانید این کار را انجام دهید؟

3 معمای تصویری که یافتن جواب آنها دقت احتیاج دارد

هدایت: نباید فراموش کنید که هر بخش می تواند مثلث خود را بسازد، سپس وقتی با یک بخش دیگر جفت گردد می تواند یک مثلث دیگر بسازد.

آیا توانستید همه مثلث ها را پیدا کنید؟ راهکار این معمای تصویری را در زیر ببینید!

24 مثلث جداگانه در این بازی فکری مخفی شده است.

اگر از معمای تصویری بالا خوشتان آمده است می توانید بازی فکری تصویری دیگری را امتحان کنید که مشاهده گری شما را به چالش می کشد.

هنرمند و کاریکاتوریست مجارستانی محبوب، دودولف که پیش از این هم با معماهای تصویری او آشنا شده بودید، بازی فکری تصویری جدیدی را طراحی نموده است. در میان ده ها طوطی کاکادو در مجموع 4 وجود دارد. آیا می توانید کبوترها را پیدا کنید؟ مطمئنا کار آسانی نیست!

در این پازل چالش برانگیز تعدادی طوطی کاکادوی سفید را می بیند که در مجاورت یکدیگر قرار دارند و بعضی از آنها از لوازم رنگارنگی مانند روسری و عینک آفتابی استفاده نموده اند..

از آنجایی که کبوترهای سفید دقیقاً هم رنگ کاکادوها هستند، در ابتدا تشخیص چهار تا از آنها غیرممکن به نظر می رسد. هر چه این اثر هنری را بیشتر تجزیه و تحلیل کنید سخت تر و سخت تر به نظر می رسد.

هدایت: برای پیدا کردن دو کبوتر اول، چشمان خود را به سمت چپ تصویر، حدود یک سوم پایین حرکت دهید. کبوتر بعدی هم در یک سوم پایینی سمت راست تصویر واقع شده است.

آیا هر 4 کبوتر را پیدا کردید؟ در تصویر زیر می توانید جواب این معما را ببینید:

بیایید با یکی دیگر از معماهای تصویری پر جنب و جوش دودولف، شانس خود را امتحان کنید. این عکس یک مهمانی پر از شخصیت های مختلف با کلاه های بوقی کاغذی را نشان می دهد. هر یک از حیوان های حاضر در تصویر، یک لیوان نوشابه در دست دارند، تنها 3 لیوان از آنها خالی است. آیا می توانید لیوان های خالی را پیدا کنید؟

این کاریکاتوریست با گذاشتن کلاه های کوچک بر سر انواع حیوانات در این جشن، جذابیت تصویر را چند برابر نموده است. او با رنگ آمیزی کل پس زمینه صحنه به رنگ آبی، که همان سایه ای است که شما باید پیدا کنید، کار را سخت تر نموده است.

لیوانهای خالی را پیدا نکردید؟ در تصویر بعدی می توانید لیوان های خالی را ببینید:

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 1070

به "3 معمای تصویری که یافتن جواب آنها دقت احتیاج دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 معمای تصویری که یافتن جواب آنها دقت احتیاج دارد" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 معمای تصویری که یافتن جواب آنها دقت احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید