شروع ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا ، مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه

به گزارش مجله انجمن دعوت، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 18 خرداد ماه 1401 فعال می گردد.

شروع ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا ، مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه

به گزارش گروه دانشگاه مجله انجمن دعوت، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده درباره زمان بازگشایی سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 18 خردادماه تا 20 تیر ماه 1401 فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال 1400 و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

وی با بیان اینکه این اداره کل از پذیرش درخواست های خارج از سامانه معذور است؛ گفت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته اند چنانچه شرط لازم را اخذ و حکم آنان به اتمام رسیده باشد ضروری است در سامانه ثبت نام و حتماً شرایط و شرایط تحصیلی خود را درج نمایند در غیر این صورت مجاز به ثبت نام مجدد نخواهند بود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اضافه کرد: بعلاوه دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نیستند.

وی درباره ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت 1- فرزند اناث شهید، 2- فرزند ذکور شهید، 3- جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 4- همسر شهید، 5- جانباز 25 درصد الی 49 درصد، 6- همسر جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 7- فرزند اناث جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 8- فرزند ذکور جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 9- همسر جانباز 25 درصد تا 49 درصد، 10- فرزند اناث جانباز 25 درصد تا 49 درصد، 11- فرزند ذکور جانباز 25 درصد تا 49 درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تقی زاده ادامه داد: دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه آنالیز را در زمان مقرر به وسیله همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار داشت: پس از اتمام زمان ثبت نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ 31 تیر ماه با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، شرایط تحصیلی) اقدامات لازم را بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 906

به "شروع ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا ، مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا ، مهلت ثبت نام تا 20 تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید