شروع کار مدرسه بازی پردازی، برگزاری لیگ ملی-دانشجویی بازی های فکری

به گزارش مجله انجمن دعوت، عباسی از شروع کار مدرسه بازی پردازی با هدف تنوع بخشی به فعالیت های متناسب با ذائقه نسل جوان، به ویژه دانشجویان اطلاع داد.

شروع کار مدرسه بازی پردازی، برگزاری لیگ ملی-دانشجویی بازی های فکری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش ، مهدی عباسی سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان اینکه انسان از معدود موجوداتی است که تا آخر عمر بازی می نماید و بازی کردن محدود به سنین کودکی نمی گردد، گفت: در این عصر بیش از هر زمان دیگر، اهمیت بازی و ورزش بزرگسالان جهت سلامت جسم و روح آن ها درک شده است و بازی به عنوان یک ابزار آموزشی و درمانی و... در کنار سایر روش ها استفاده می گردد.

او با اشاره به اهمیت برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت توضیح داد: متاسفانه نبود برنامه های فردی و جمعی گوناگون سبب پناه آوردن جوانان به فعالیت هایی شده است که بعضا آسیب های فراوانی به همراه دارند.

عباسی با تاکید بر اینکه بازی در بزرگسالان اگر به درستی انجام گردد، هم سبب آموزش می گردد و هم سلامت به ارمغان می آورد و هم تعاملات اجتماعی را تقویت می نماید، گفت: یکی از راه چاره های سازمان دانشجویان، پرداختن به بازی های فیزیکی در مقابل بازی های دیجیتال است.

او اضافه نمود: سازمان دانشجویان در مدت نزدیک به دو سال در دبیرخانه بازی ها خلاق به تحقیق، پژوهش و آزمایش بازی های رومیزی پرداخته و بعد از دریافت بازخورد این موضوع در بین دانشجویان اقدام به تاسیس مدرسه بازی پردازی نموده است.

سرپرست سازمان دانشجویان، برگزاری رویداد آموزشی ـ رقابتی بازی دانان با هدف کشف و پرورش نسل جدیدی از طراحان و فعالان حوزه بازی و لیگ ملی-دانشجویی بازی های فکری با هدف ترویج بازی های مناسب و آموزنده و فراوری محتوای تخصصی در این حوزه را از اهم فعالیت های این مدرسه در امسال دانست.

عباسی اضافه نمود: در مدرسه بازی پردازی، علاوه بر پرداختن به معرفی جدیدترین بازی ها، نسل جدیدی در قالب بورس آموزشی با مباحث حوزه بازی آشنا می شوند و با فراوری بازی زیرنظر اساتید مطرح این حوزه، به رونق اقتصاد این بخش نیز یاری می نمایند.

دانشجویان علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت isojd.ir یا studentcity.ir یا roytab.ir مراجعه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 408

به "شروع کار مدرسه بازی پردازی، برگزاری لیگ ملی-دانشجویی بازی های فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کار مدرسه بازی پردازی، برگزاری لیگ ملی-دانشجویی بازی های فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید