اجرای طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل عمومی در لرستان

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران/لرستان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی شد.

اجرای طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل عمومی در لرستان

رضا عبدی امروز 22 اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی که از 25 اسفندماه امسال شروع و تا 15 فروردین ماه 1401 به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت و بنا به تأکید مسئولان ارشد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور مبنی بر پایش ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری پیش از اجرای طرح نوروزی و به منظور ارتقای ایمنی سفر، امروز یکشنبه 22 اسفندماه در سراسر کشور به عنوان روز نمادین طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای کالا و مسافر نامگذاری و اجرایی شد.

وی توضیح داد: در لرستان این طرح با همکاری فرماندهان پلیس راه و تشکل های صنفی برنامه ریزی و اجرایی شد تا با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع انسانی و ماشین آلات به ویژه در شبکه راه های استان اقدامات گسترده ای در کنترل ناوگان عمومی صورت گیرد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: با همکاری پلیس و دستگاه های عضو کمیسیون ایمنی راه های استان و همدلی و رعایت نکات ایمنی به وسیله مردم در نوروز پیشِ رو سفری ایمن و مملو از آرامش برای هموطنان رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 896

به "اجرای طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل عمومی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کنترل مبدأ و مقصد ناوگان حمل ونقل عمومی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید