احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا نهاده شد

به گزارش مجله انجمن دعوت، احداث بخش نخست ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد با برگزاری مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت در مرحله اجرا نهاده شد.

احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا نهاده شد

به گزارش گروه دانشگاه مجله انجمن دعوت، به نقل از موزه ملی علوم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنای ساختمان فاخر موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد حدود سه هکتار است و با تکمیل این پروژه گامی بزرگ در احداث موزه ای در شان تاریخ و تمدن پرافتخار ملت بزرگ ایران و معرفی سهم انکارناپذیری که پیشینیان فرهیخته ما در پیشرفت علم و فناوری در جهان داشته اند برداشته می گردد.

احداث مرحله نخست ساختمان تازه موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری، علمی و فرهنگی عباس آباد با برگزاری مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت و با عضویت نماینده حراست وزارت علوم در کمیسیون معاملات موزه و معاون کل اداره طرح های عمرانی وزارت علوم در کمیته فنی و بازرگانی برگزار و یک شرکت مهندسی فعال به عنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

بعد از امضای قرارداد بین موزه ملی علوم و فناوری ایران و این شرکت مهندسی، سیف اله جلیلی رییس موزه ملی علوم و فناوری، آغاز کار اجرایی ساخت ساختمان تازه موزه را از ابتدای آذر 1400 به شرکت مجری ابلاغ کرد.

موزه علوم و فناوری ایران از جا های دیدنی تهران است و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می نماید. این موزه با هدف بازسازی و معرفی دستاورد های علمی ایران در پیش و پس از اسلام و بعلاوه نمایش اصول و تئوری های دانش و فناوری های روز جهان ساخته شده است.

ساختمان کنونی موزه علوم و فناوری ایران در محل پیشین کتابخانه ملی در خیابان سی تیر و در نزدیکی موزه ملی ایران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 732

به "احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه اجرا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید