افشای راز الهام حمیدی در 10 سال مجردی اش !

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران:الهام حمیدی بازیگر زن تلویزیون می گوید برای بیش از ده سال مجرد بوده و به همین علت می خواسته طلاقش را مخفی کند.

افشای راز الهام حمیدی در 10 سال مجردی اش !

الهام حمیدی درباره مخفی کردن ازدواج و طلاق خودش از مردم و اینکه برای مدت های زیادی مجرد بوده است توضیحاتی را ارائه داد . الهام حمیدی بازیگر زن مشهور ایرانی که دو بار تا حالا ازدواج نموده است . الهام حمیدی در یک برنامه تلویزیون به دروغ گفت که تا حالا ازدواج ننموده ام و این دروغ الهام حمیدی موجب ناراحتی مردم و ایجاد حاشیه هایی برای الهام حمیدی شد.

مخفی کردن ازدواج به قول سحر قریشی بین هنرمندان رایج است : الهام حمیدی یک بار در سن پایین ازدواج نموده ولی زندگی متاهلی او زیاد دوام نداشت و تقریبا ده سال بعد دوباره ازدواج کرد که البته ازدواج او لاکچری و پر هزنیه و پر حاشیه بوده است.

با خانم حمیدی بیشتر آشنا شوید : الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.در بیست سالگی ازدواج نموده و همسرش فعالیت هنری ندارد. آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 711

به "افشای راز الهام حمیدی در 10 سال مجردی اش !" امتیاز دهید

2 کاربر به "افشای راز الهام حمیدی در 10 سال مجردی اش !" امتیاز داده اند | امتیاز: 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای راز الهام حمیدی در 10 سال مجردی اش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید