خشم نیکی کریمی از انتشار این عکس ! ، سو استفاده بس است !

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران: نیکی کریمی از انتشار یک عکس خاص و قدیمی ناراحت است چرا که در این عکس احساس عظیم انسانیت موج می زند و احترام به استاد حرف اول را می زند اما بعضی از رسانه ها سو استفاده نموده و از آن به اسم نیکی کریمی در آغوش یک مرد نام می برند.

خشم نیکی کریمی از انتشار این عکس ! ، سو استفاده بس است !

نیکی کریمی در سینمای ایران نقش بزرگی داشته است . عکسی قدیمی از نیکی کریمی بازیگر زن مشهور ایرانی وجود دارد که در آن نیکی کریمی مرحوم عزت الله انتظامی را که حق استادی بر گردن او و خیلی از بازیگران دارد و در صندلی پدر سینمایی اش است در آغوش گرفته است و این عکس نیکی کریمی هنوز هم به وسیله رسانه ها بازنشر می گردد و خشم نیکی کریمی را برانگیخته است.

نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند. نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به جهان آمد. نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و مترجم است.نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را شروع کرد.

نخستین نقش سینمایی اش را در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد.

در سال 1381 در دو فیلم دیوانه ای از قفس پرید به کارگردانی احمدرضا معتمدی و واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد که به خاطر بازی در این دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت. نیکی کریمی در سال 1380 فیلم کوتاه مستندی با مضمون نازایی با اسم داشتن یا نداشتن ساخت که برنده جایزه باران شد و در سال 1383 اولین فیلم بلندش به نام یک شب را کارگردانی کرد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 607

به "خشم نیکی کریمی از انتشار این عکس ! ، سو استفاده بس است !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم نیکی کریمی از انتشار این عکس ! ، سو استفاده بس است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید