فاش شدن راز عجیب بین هدیه تهرانی و شادمهر عقیلی

به گزارش مجله انجمن دعوت، خبرنگاران : شباهت عجیب بین هدیه تهرانی و شادمهر عقیلی تا حدی زیاد است که بعضی کاربران احتمال می دادند آنها با هم نسبت فامیلی دارند.

فاش شدن راز عجیب بین هدیه تهرانی و شادمهر عقیلی

هدیه تهرانی از بازیگران گیاهخوار است. هدیه تهرانی در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری به عکاسی هم می پردازد. بازی زیبای هدیه تهرانی در فیلم سینمایی قرمز را نمی توان فراموش کرد. شایعه ای مطرح شده است که هدیه تهرانی با شادمهر عقیلی خواننده پرطرفدار نسبت فامیلی دارد.

شباهت باورنکردنی و بسیار زیادی که هدیه تهرانی بازیگر مطرح ایرانی با شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی دارد برخی از کاربران فضای مجازی را به این فکر انداخت که آنها با هم نسبت فامیلی دارند.

اما شباهت این دو هنرمند به صورت اتفاقی است و آنها با یکدیگر فامیل نیستند.

خانواده هدیه تهرانی کیست؟

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران به دنیا آمد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 891

به "فاش شدن راز عجیب بین هدیه تهرانی و شادمهر عقیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش شدن راز عجیب بین هدیه تهرانی و شادمهر عقیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید