امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی سهند به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله انجمن دعوت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند گفت: امتحانات انتها ترم مقطع کارشناسی به صورت مجازی و در مقطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری خواهد بود.

امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی سهند به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش گروه استانهای مجله انجمن دعوت، احمد اکبری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند گفت: دانشگاه صنعتی سهند جزو اولین دانشگاه هایی بود که از اسفندماه سال 1398 و همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، با استفاده از امکانات داخلی دانشگاه در سریعترین زمان، آموزش مجازی را برقرار کرد و با توجه به اینکه اساتید این دانشگاه نیز از قبل با نحوه برگزاری آموزش مجازی آشنا بودند، کلاس ها با کیفیت خوبی برگزار گشت، اما با این وجود کلاس مجازی هرگز جایگزین مناسبی برای کلاس های حضوری نمی شود.

اکبری با بیان اینکه آموزش مجازی و حضوری مزایا و معایب خاص خود را دارد، ادامه داد: به عنوان مثال در برخی از دروس مانند دروس نرم افزاری آموزش بهتری ارائه می شود همچنین امکان ضبط کلاس ها در آموزش مجازی و بررسی مجدد آن ها نیز وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند در خصوص نحوه برگزاری کلاس های نیم سال تحصیلی سالجاری دانشگاه نیز گفت: مطابق نامه وزارت علوم، برگزاری حضوری یا مجازی کلاس ها به شورای مدیریت آموزش عالی در استان محول شده بود که مطابق مصوبه این شورا، از آذرماه سالجاری کلاس های مقطع تحصیلات تکمیلی به غیر از کارشناسی ارشد ورودی سال 1400، با بیش از 100 عنوان کلاس، به صورت حضوری در دانشگاه سهند برگزار گشت.

وی اعلام کرد: تمامی کلاس های مقطع کارشناسی به صورت برخط برگزار گشته و مانند کلاس های حضوری تعامل خوبی بین اساتید و دانشجویان برقرار بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند همچنین در ارتباط با شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 نیز گفت: شرایط برگزاری کلاس ها در نیمسال آینده بستگی به تصمیم شورای مدیریت آموزش عالی در استان دارد که به احتمال زیاد آموزش تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد بود، اما در خصوص مقطع کارشناسی فعلا تصمیم نهایی اخذ نشده است که احتمال برگزاری کلاس به صورت مجازی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 877

به "امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی سهند به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی سهند به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید