بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش بدره و دره شهر

به گزارش مجله انجمن دعوت، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش همراه با علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از ستاد اسکان نوروزی ادارات آموزش و پرورش شهرستان های بدره و دره شهر بازدید کردند.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش بدره و دره شهر

در ادامه سفر سعید عسگری، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش به استان ایلام، صبح امروز و با همراهی علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش از شهرستان های بدره و دره شهر بازدید به عمل آمد.

عسگری در جریان این بازدید، از مدارس میزبان ستاد اسکان نوروزی در این شهرستان ها دیدن کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در ستاد اسکان و دیدار با همکاران، از نزدیک فرایند پذیرش و خدمت رسانی به مسافران را بررسی و با تعدادی از مهمانان به گفت وگو پرداخت.

عسگری با اعلام رضایت از خدمات صورت گرفته در سطح استان ایلام به ویژه شهرستان های مهمان پذیر بدره و دره شهر تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ شأن و تکریم معلمان در سفرهای نوروزی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در مصاحبه با مهمانان و نظرخواهی از آنان کاملا مشهود بود.

لازم به ذکر است که شهرستان های بدره و دره شهر در استان ایلام بیشترین اندازه اسکان نوروزی را در مدت سپری شده از تعطیلات به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 862

به "بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش بدره و دره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش بدره و دره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید