اخبار سیاسی

ایلان ماسک خواب تازه ای برای ایکس دیده است!

زومیت نوشت: ایلان ماسک با هدف تبدیل ایکس (توییتر سابق) به سوپراپلیکیشن اکنون میخواهد استارتاپ هوش مصنوعی xAI را با این شبکه اجتماعی ادغام کند.

15 آبان 1402

سمنان تک نگین ایران در اتحادیه جهانی شهرهای جاده ابریشم است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، سمنان تک نگین ایران در اتحادیه جهانی شهرهای جاده ابریشم است.

16 شهریور 1402

اعلام موافقت وزیر کار درباره افزایش دستمزد کارگران ، پیش شرط افزایش حقوق اعلام شد

وزیر کار گفت: در صورتی که دستمزد کارمندان دوباره افزایش یابد، درباره آنالیز مجدد دستمزد کارگران تشکیل جلسه می دهیم. عدد و رقم دستمزد برای حداقل بگیرها است, کارگران می توانند از قدرت چانه زنی استفاده نمایند و حقوق بیشتری دریافت نمایند.

21 مرداد 1402

مجسمه های غول پیکر چین کدام اند

کشور چین از معروفیت بالایی به علت وجود میراث فرهنگی غنی، سلحشوری و روحیه جنگاوری مردم خود در دنیا، برخوردار است. می توان یکی از جلوه های اعجاب برانگیز این فرهنگ را در مجسمه های غول پیکر چین مشاهده کرد. این یادبودها و آثار هنری، نه تنها فکر و خیال انسان...

15 تیر 1402

شی، بلینکن را به حضور می پذیرد؟

ملاقات احتمالی با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین همچنان جالب ترین موضوع سفر بلینکن به پکن و معیاری برای موفقیت آن است. اطلاعاتی مبنی بر احتمال چنین ملاقاتی پیش از سفر وزیر خارجه آمریکا در رسانه ها منتشر شد؛ اما هیچ یک از طرفین رسما آن را تایید نکردند.

30 خرداد 1402

تاکید ایران و آذربایجان بر همکاری های نزدیک گمرکات دو کشور

ایسنا نوشت: سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو امروز (دوشنبه) با شاهین باقراف، رئیس تازه کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان ملاقات و گفت وگو کرد.

24 خرداد 1402

شرح موزه فرش درباره فرش های ناپدیدشدۀ سعدآباد

موزه فرش ایران درباره فرش های ناپدیدشدۀ ساختمان حافظیه سعدآباد که زیرنظر نهاد ریاست جمهوری است و انتقال آن ها به این موزه توضیحات کوتاهی را به این توضیح منتشر کرد: در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1387 دو تخته قالی از کاخ بوستان (نهاد ریاست جمهوری) به شماره اموالی...

14 خرداد 1402

ببینید ، بازدید میدانی دستیار رئیسی از زاهدان؛ طرح بی پرده مسائل ، ما برای خدمات رسانی به این منطقه ها مشکل داریم...

دولت سیزدهم با انتصاب دستیار پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی رسیدگی میدانی به حقوق شهروندی مردم را در شهرهای مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

10 خرداد 1402

حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی است

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، حذف میراث فرهنگی از عنوان فصل شانزدهم برنامه هفتم توسعه نشان دهنده نبود کار کارشناسی است.

5 خرداد 1402

زنگ تحرک در مدرسه بچه ها کار نواخته شد

ایستگاه تندرستی با حضور 300نفر از بچه ها کار در بوستان هرندی برگزار و زنگ تحرک نواخته شد.

13 اردیبهشت 1402

پرسفرترین شهرها در آخرین تعطیلات

سید مصطفی فاطمی ـ دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و مدیرکل اداره توسعه گردشگری داخلی ـ با تشریح شرایط سفر در تعطیلات عید فطر گفت: همانطور که پیش بینی شده بود منطقه شمال غرب و غرب ایران در تعطیلات عید فطر پرسفر بود. طبق گزارش استان ها و داده های ثبت شده...

6 اردیبهشت 1402

نمایی از اولین خودروی برقی خودران در عربستان!

عربستان میخواهد به وسیله خودروهای الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهرها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند. تصاویری از اولین خودروی برقی خودران در ریاض، مرکز عربستان ببینید.

17 فروردین 1402

کیهان: آمریکا از توافق ایران و عربستان خرسند نیست؛ فقط ابراز خوشخالی می نماید!

کیهان نوشت: درباره توافق بین ایران و عربستان، مثل هر توافق دیگری باید گفت که سود و زیان مهم ترین منطق پذیرفته شده در روابط بین الملل است. این منطق یک روز ایجاب می نماید دو کشور دشمن هم باشند و روز دیگر ایجاب می نماید با یکدیگر دوست شوند.

27 اسفند 1401

جشنواره لاس فالاس در اسپانیا ، عبور فالاها از خیابان های والنسیا

در جشنواره لاس فالاس اسپانیا Las Fallas، که بزرگ ترین و مهم ترین جشنواره والنسیا در اسپانیا به شمار می رود هر اتفاقی ممکن است بیفتد. در روزهای برگزاری این جشنواره، شهر والنسیا به یک گالری هنری روباز، آتش بازی بدون وقفه و یک سالن بزرگ میهمانی تبدیل می گردد....

19 دی 1401

فیفا در پی برخورد با اقدام سیاسی بازیکنان تیم صربستان

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا خاطرنشان کرد تحقیقات انضباطی را علیه فدراسیون فوتبال صربستان به علت آویزان کردن یک پرچم اختلاف برنگیز از سوی تیم فوتبال این کشور در بازی های جام جهانی که در آن نقشه کوزوو به عنوان خاک صربستان حساب شده بود را به جریان انداخته...

6 آذر 1401

فرانسه و ایتالیا خواهان همکاری کامل برسر مهاجران شدند

روسای جمهور فرانسه و ایتالیا پس از بن بست هفته گذشته بر سر موضوع مهاجران، اکنون خواهان همکاری تمام و کمال شدند.

23 آبان 1401

رئیس جمهور، وزیر و پرفسور شدن ربطی به محل زندگی ندارد ، داشتن کارخانه فولاد و پتروشیمی سرمایه نیست ، کسی که بخواهد جهاد کند و دنبال نردبان ترقی نیست

معاون اول رییس جمهور با اشتباه خواندن این تصور که داشتن کارخانه فولاد و پتروشیمی سرمایه است، گفت: مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است و رییس جمهور، وزیر و پرفسور شدن ربطی به محل زندگی ندارد چه بسا بسیاری از آنان از محلات کم برخوردار برخاسته باشند.

2 آبان 1401

راه اندازی طرح آگاه سازی زنان و دختران با تاکید بر خودمراقبتی

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت:طرح آگاه سازی زنان و دختران 13 تا 40 سال با تاکید بر خود مراقبتی کلید خورد.

21 مهر 1401

حمایت ویژه فارس از سرمایه گذاران صنایع معدنی

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: یکی از سیاست های این استان حمایت ویژه از سرمایه گذاران واقعی در حوزه صنایع معدنی با هدف ممانعت از خام فروشی در این بخش است.

30 شهریور 1401

42 گونه نادر انواع پرنده در تالاب کانی برازان مشاهده شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: 42 گونه نادر و در حال انقراض در تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان مشاهده شده اند.

23 شهریور 1401
تعداد: (192)