بانک توسعه تعاون 5 طرح کلان مالی را در استان کهکیلویه و بویراحمد تأمین مالی می کند

به گزارش مجله انجمن دعوت، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به کهکیلویه و بویراحمد از تأمین اقتصادی چندین طرح بزرگ اقتصادی در این استان خبر داد.

بانک توسعه تعاون 5 طرح کلان مالی را در استان کهکیلویه و بویراحمد تأمین مالی می کند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری مجله انجمن دعوت ، حجت الله مهدیان بابیان این مطلب که بانک توسعه تعاون برای حمایت از بخش های مختلف مالی در کشور تا پایان آذرماه سال جاری بیش از 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: سهم استان کهکیلویه و بویراحمد از این تسهیلات تا به امروز بالغ بر 220 میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون که معاون امور مالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سفر به استان کهکیلویه و بویراحمد همراهی می کرد همچنین از اختصاص 300 میلیارد تومان به 5 طرح مالی شامل 2 طرح در حوزه راه، 2 طرح در حوزه گردشگری و طرح دیگری در حوزه آب در این استان خبر داد و افزود: این 5 طرح تا پایان دولت تدبیر و امید توسط بانک توسعه تعاون، تأمین مالی خواهد شد.

مهدیان با اشاره به موفقیت های شعب بانک توسعه تعاون استان کهکیلویه و بویراحمد، شرح داد: هیچ منابعی مربوط به این بانک از استان خارج نشده و همکاران من در 6 شعبه مستقر در سراسر این استان، آماده خدمات رسانی به مردم شریف منطقه هستند.

وی افزود: 95 درصد حجم تسهیلات پرداختی از سوی بانک توسعه تعاون مربوط به تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید بوده و 5 درصد مابقی نیز سهم تسهیلات ازدواج و بخش های حمایتی است.

مهدیان افزود: طی 5 سال اخیر میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون رشد چشمگیری داشته به طوری که مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در سال 93 حدود 3 هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به 15 هزار میلیارد تومان رسیده است و طبق برنامه ریزی ها تا پایان سال جاری به بیش از 20 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی گفت: سهم بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 4 هزار میلیارد تومان بوده که تا به امروز 2 هزار و 600 میلیارد تومان از این میزان در استان های مختلف کشور، پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر این مطلب که یکی از تکالیف ذاتی این بانک، حمایت از استان های کم برخوردار و کمک به رونق مالی است، راهبرد این بانک برای توسعه استان کهکیلویه و بویراحمد را حمایت از طرح های مؤثر مالی مطرح نمود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: davataz.ir شناسه مطلب: 229

به "بانک توسعه تعاون 5 طرح کلان مالی را در استان کهکیلویه و بویراحمد تأمین مالی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک توسعه تعاون 5 طرح کلان مالی را در استان کهکیلویه و بویراحمد تأمین مالی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید